Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетрик, Ксенія Юріївна-
dc.date.accessioned2024-11-29T09:49:08Z-
dc.date.available2024-11-29T09:49:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРізновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. 120 с.uk
dc.identifier.isbn978-966-397-360-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день вивчення різних форм інтелекту з педагогічної точки зору має дуже важливе значення як у закладах шкільної освіти, так і у вищих навчальних закладах. Існує велика кількість теорій виникнення інтелекту, однією із яких є саме теорія множинного інтелекту американського вченого-психолога Г. Гарднера. Знання різ- них форм інтелекту дозволяє знайти особистісний підхід до студентів та сприяти покращенню якості навчання та сприйняття і засвоювання важкодоступної інформації. Гарднер вважав, що кожна людина проявляє здібності в усіх формах інтелекту. При чому в одних людей усі типи інтелекту дуже добре розвинуті, в інших – представлені лише базові їх проявиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтавський державний аграрний університет Центр українсько-європейського наукового співробітництваuk
dc.titleТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізіології та патофізіології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Макет advanc_training_PSAU.pdf1.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.