Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петрик, Ксенія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T09:49:08Z | - |
dc.date.available | 2024-11-29T09:49:08Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. 120 с. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-397-360-9 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077 | - |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день вивчення різних форм інтелекту з педагогічної точки зору має дуже важливе значення як у закладах шкільної освіти, так і у вищих навчальних закладах. Існує велика кількість теорій виникнення інтелекту, однією із яких є саме теорія множинного інтелекту американського вченого-психолога Г. Гарднера. Знання різ- них форм інтелекту дозволяє знайти особистісний підхід до студентів та сприяти покращенню якості навчання та сприйняття і засвоювання важкодоступної інформації. Гарднер вважав, що кожна людина проявляє здібності в усіх формах інтелекту. При чому в одних людей усі типи інтелекту дуже добре розвинуті, в інших – представлені лише базові їх прояви | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Полтавський державний аграрний університет Центр українсько-європейського наукового співробітництва | uk |
dc.title | ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізіології та патофізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Макет advanc_training_PSAU.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.