Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077
Назва: | ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ |
Автори: | Петрик, Ксенія Юріївна |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Полтавський державний аграрний університет Центр українсько-європейського наукового співробітництва |
Бібліографічний опис: | Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. 120 с. |
Короткий огляд (реферат): | На сьогоднішній день вивчення різних форм інтелекту з педагогічної точки зору має дуже важливе значення як у закладах шкільної освіти, так і у вищих навчальних закладах. Існує велика кількість теорій виникнення інтелекту, однією із яких є саме теорія множинного інтелекту американського вченого-психолога Г. Гарднера. Знання різ- них форм інтелекту дозволяє знайти особистісний підхід до студентів та сприяти покращенню якості навчання та сприйняття і засвоювання важкодоступної інформації. Гарднер вважав, що кожна людина проявляє здібності в усіх формах інтелекту. При чому в одних людей усі типи інтелекту дуже добре розвинуті, в інших – представлені лише базові їх прояви |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077 |
ISBN: | 978-966-397-360-9 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізіології та патофізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Макет advanc_training_PSAU.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.