Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077
Title: | ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ |
Authors: | Петрик, Ксенія Юріївна |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Полтавський державний аграрний університет Центр українсько-європейського наукового співробітництва |
Citation: | Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. 120 с. |
Abstract: | На сьогоднішній день вивчення різних форм інтелекту з педагогічної точки зору має дуже важливе значення як у закладах шкільної освіти, так і у вищих навчальних закладах. Існує велика кількість теорій виникнення інтелекту, однією із яких є саме теорія множинного інтелекту американського вченого-психолога Г. Гарднера. Знання різ- них форм інтелекту дозволяє знайти особистісний підхід до студентів та сприяти покращенню якості навчання та сприйняття і засвоювання важкодоступної інформації. Гарднер вважав, що кожна людина проявляє здібності в усіх формах інтелекту. При чому в одних людей усі типи інтелекту дуже добре розвинуті, в інших – представлені лише базові їх прояви |
Type: | Text |
Publication type: | Тези до статті |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077 |
ISBN: | 978-966-397-360-9 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізіології та патофізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Макет advanc_training_PSAU.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.