Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077
Title: ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
Authors: Петрик, Ксенія Юріївна
Issue Date: 2024
Publisher: Полтавський державний аграрний університет Центр українсько-європейського наукового співробітництва
Citation: Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. 120 с.
Abstract: На сьогоднішній день вивчення різних форм інтелекту з педагогічної точки зору має дуже важливе значення як у закладах шкільної освіти, так і у вищих навчальних закладах. Існує велика кількість теорій виникнення інтелекту, однією із яких є саме теорія множинного інтелекту американського вченого-психолога Г. Гарднера. Знання різ- них форм інтелекту дозволяє знайти особистісний підхід до студентів та сприяти покращенню якості навчання та сприйняття і засвоювання важкодоступної інформації. Гарднер вважав, що кожна людина проявляє здібності в усіх формах інтелекту. При чому в одних людей усі типи інтелекту дуже добре розвинуті, в інших – представлені лише базові їх прояви
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68077
ISBN: 978-966-397-360-9
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізіології та патофізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Макет advanc_training_PSAU.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.