Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68182
Title: Сендплей як чинник формування здорового способу життя
Other Titles: Sandplay as a factor for the formation of a healthy lifestyle
Authors: Потюк, Софія Василівна
Keywords: пісочна терапія, здоровий спосіб життя, здоров’язбережувальна технологія, молодший шкільний вік, навчально-виховний процес
Issue Date: Feb-2022
Publisher: Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка
Citation: Потюк С. В. Сендплей як чинник формування здорового способу життя. // Науково-педагогічний журнал «Молодь і ринок». 2022. №. 2/200. С. 166-169.
Abstract: У статті розкрито інноваційну технологію – пісочну терапію як здоров’язбережувальну технологію для роботи зі здобувачами освіти молодшого шкільного віку в умовах Нової української школи, що забезпечує комфортне психологічно-безпечне середовище, в якому відбувається індивідуально-творчий розвиток дитини. Проаналізовано педагогічні можливості пісочної терапії як методу для розкриття потенціалу розвитку особистості та ефективність її використання в навчально-виховному процесі початкової школи. Виявлено, що пісочна терапія розкриває індивідуальність, гармонізує загальний психоемоційний стан, активізує навчально-пізнавальну діяльність, розвиває образно-логічне мислення, дрібну моторику рук, просторову уяву, сенсорно-перцептивну сферу, комунікативні здібності, кінестетичну чутливість молодших школярів. Для досягнення означених характеристик використовують різновиди методу: малювання на піску, письмо на піску “Пісочна грамота”, малювання кольоровим піском, казка на піску, ігри з піском тощо.
Description: DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.244299
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68182
ISSN: 2308-4634
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
244299-Текст статті-589411-1-10-20220504.pdf329.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.