Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68186
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПотюк, Софія Василівна-
dc.date.accessioned2024-12-03T13:10:19Z-
dc.date.available2024-12-03T13:10:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПотюк С. В. Використання арт-терапевтичних технологій при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі. // Інноваційна педагогіка. Одеса: Видавничий дім «Гельветика». 2022. № 47. С. 118–122.uk
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68186-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.32843/26636085/2022/47.22uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано нормативноправове забезпечення інклюзивної освіти в Україні. Розглянуто питання організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Аналіз основних нормативних документів щодо організації інклюзивного навчання показав на те, що вони видозмінювались разом з появою нових викликів. Узагальнюється, що сучасні освітні реформи вимагають зміни підходів до організації змісту інклюзивної освіти. У статті автор викладає теоретичний аспект та практичні рекомендації щодо організації навчально-пізнавальної діяльності для дітей з особливими освітніми потребами. Розкрито інноваційну технологію – арт-терапію як здоров'язбережувальну технологію для роботи зі здобувачами освіти молодшого шкільного віку в умовах Нової української школи, що забезпечує комфортне психологічно-безпечне середовище, в якому відбувається індивідуально-творчий розвиток дитини. Акцентовано увагу на актуальності та специфіці застосування арт-терапевтичних технік. Визначено, що арт-терапія заснована на мобілізації творчого потенціалу людини, внутрішніх механізмів саморегуляції та зціленні, адже опанування дитиною з потребами мистецтва жити допомагає їй засвоїти інноваційні технології самомобілізація, які є важливими елементами для її розвитку. Встановлено, що завдяки міждисциплінарному характеру вона здійснює терапевтичний, корекційний вплив на психоемоційний стан молодшого школяра та організовує основні освітні функції. Арт-терапевтичні технології дають змогу забезпечувати належне здоров’я дітей, розвивати здоровий спосіб життя, піклуватися про високий рівень їх самореалізації. З’ясовано переваги впровадження нетрадиційних технологій в освітньо-виховному процесі, в якому головною рушійною силою є вчитель, тому що вирішальним під час впровадження та поширення нововведень є суб'єктивний чинник.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.subjectздоров'я збережувальна технологія-
dc.subjectінклюзивна освіта-
dc.subjectзаконодавча база-
dc.subjectосвітній процес-
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами-
dc.titleВикористання арт-терапевтичних технологій при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі.uk
dc.title.alternativeUse of art therapeutic technologies in working of children with special educational needs in primary schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
22.pdf146.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.