Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68186
Назва: | Використання арт-терапевтичних технологій при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі. |
Інші назви: | Use of art therapeutic technologies in working of children with special educational needs in primary school |
Автори: | Потюк, Софія Василівна |
Ключові слова: | арт-терапія, здоров'я збережувальна технологія, інклюзивна освіта, законодавча база, освітній процес, діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Потюк С. В. Використання арт-терапевтичних технологій при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі. // Інноваційна педагогіка. Одеса: Видавничий дім «Гельветика». 2022. № 47. С. 118–122. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано нормативноправове забезпечення інклюзивної освіти в Україні. Розглянуто питання організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Аналіз основних нормативних документів щодо організації інклюзивного навчання показав на те, що вони видозмінювались разом з появою нових викликів. Узагальнюється, що сучасні освітні реформи вимагають зміни підходів до організації змісту інклюзивної освіти. У статті автор викладає теоретичний аспект та практичні рекомендації щодо організації навчально-пізнавальної діяльності для дітей з особливими освітніми потребами. Розкрито інноваційну технологію – арт-терапію як здоров'язбережувальну технологію для роботи зі здобувачами освіти молодшого шкільного віку в умовах Нової української школи, що забезпечує комфортне психологічно-безпечне середовище, в якому відбувається індивідуально-творчий розвиток дитини. Акцентовано увагу на актуальності та специфіці застосування арт-терапевтичних технік. Визначено, що арт-терапія заснована на мобілізації творчого потенціалу людини, внутрішніх механізмів саморегуляції та зціленні, адже опанування дитиною з потребами мистецтва жити допомагає їй засвоїти інноваційні технології самомобілізація, які є важливими елементами для її розвитку. Встановлено, що завдяки міждисциплінарному характеру вона здійснює терапевтичний, корекційний вплив на психоемоційний стан молодшого школяра та організовує основні освітні функції. Арт-терапевтичні технології дають змогу забезпечувати належне здоров’я дітей, розвивати здоровий спосіб життя, піклуватися про високий рівень їх самореалізації. З’ясовано переваги впровадження нетрадиційних технологій в освітньо-виховному процесі, в якому головною рушійною силою є вчитель, тому що вирішальним під час впровадження та поширення нововведень є суб'єктивний чинник. |
Опис: | DOI: https://doi.org/10.32843/26636085/2022/47.22 |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68186 |
ISSN: | 2663-6085 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 146.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.