Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68187
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПотюк, Софія Василівна-
dc.date.accessioned2024-12-03T13:19:44Z-
dc.date.available2024-12-03T13:19:44Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationПотюк, С. (2022). Особливості застосування здоров’язбережувальних технологій в початковій школі. Acta Paedagogica Volynienses, 3, 82–88uk
dc.identifier.issn2786-4693-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68187-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.32782/apv/2022.3.12uk
dc.description.abstractВ статті висвітлено сутність та особливості формування здорового способу життя учнів початкової школи при умові застосування здоров’язбережувальних технологій. Метою статті є аналіз процесу формування здоров’язбережувальної компетенції дітей молодшого шкільного віку та визначення ролі й місця закладу початкової освіти в означеному процесі. Проаналізовано наукову базу дослідження формування здорового способу життя за допомогою здоров’язбережувальних технологій у початковій освіті. Аналіз показав на те, що вони видозмінювались разом з появою нових глобальних викликів. Визначено сутність поняття здоров’язбережувальні технології як один із чинників формування здорового способу життя дітей. Наведено підходи до трактування понять, акцентовано увагу на класифікації технологій у галузі здоров’язбереження. Процес формування здорового способу життя полягає у власній активності дитини, а результат досягається за допомогою здоров’язбережувальних техно-логій: казкотерапії, музикотерапії, пісочної терапії, пет-терапії, фототерапії, ігрової терапії, лялькотерапії, бібліотерапії, терапії кольором, сміхотерапії, ароматерапії, літотерапії тощо. Виявлено роль вчителя та пере-ваги впровадження нетрадиційних технологій в навчально-пізнавальній діяльності, що передбачають ціле-спрямовану суб’єкт-суб’єктну взаємодію, послідовну систему активних дій усіх учасників освітнього процесу. На основі аналізу розглянутих технологій можна стверджувати, що в умовах сьогодення є нагальна потреба в застосуванні арт-терапевтичних технологій, які б реалізувалися в закладі початкової освіти та у сім’ї. Зроблено узагальнюючі висновки, що для формування здорового способу життя доцільно застосовувати здоров’язбережувальні технології, що надають змогу зміцнювати та зберігати належне здоров’я молодших школярів, піклуватися про високий рівень їх самореалізації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk
dc.subjectздоров’язбережувальні компетенції-
dc.subjectмолодші школярі НУШ-
dc.subjectпочаткова освіта-
dc.subjectздоровий спосіб життя-
dc.titleОсобливості застосування здоров’язбережувальних технологій в початковій школіuk
dc.title.alternativePeculiarities of using health-preserving technologies in primary schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
707-Текст статті-1335-1-10-20220909.pdf389.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.