Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68187
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потюк, Софія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T13:19:44Z | - |
dc.date.available | 2024-12-03T13:19:44Z | - |
dc.date.issued | 2022-06 | - |
dc.identifier.citation | Потюк, С. (2022). Особливості застосування здоров’язбережувальних технологій в початковій школі. Acta Paedagogica Volynienses, 3, 82–88 | uk |
dc.identifier.issn | 2786-4693 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68187 | - |
dc.description | DOI: https://doi.org/10.32782/apv/2022.3.12 | uk |
dc.description.abstract | В статті висвітлено сутність та особливості формування здорового способу життя учнів початкової школи при умові застосування здоров’язбережувальних технологій. Метою статті є аналіз процесу формування здоров’язбережувальної компетенції дітей молодшого шкільного віку та визначення ролі й місця закладу початкової освіти в означеному процесі. Проаналізовано наукову базу дослідження формування здорового способу життя за допомогою здоров’язбережувальних технологій у початковій освіті. Аналіз показав на те, що вони видозмінювались разом з появою нових глобальних викликів. Визначено сутність поняття здоров’язбережувальні технології як один із чинників формування здорового способу життя дітей. Наведено підходи до трактування понять, акцентовано увагу на класифікації технологій у галузі здоров’язбереження. Процес формування здорового способу життя полягає у власній активності дитини, а результат досягається за допомогою здоров’язбережувальних техно-логій: казкотерапії, музикотерапії, пісочної терапії, пет-терапії, фототерапії, ігрової терапії, лялькотерапії, бібліотерапії, терапії кольором, сміхотерапії, ароматерапії, літотерапії тощо. Виявлено роль вчителя та пере-ваги впровадження нетрадиційних технологій в навчально-пізнавальній діяльності, що передбачають ціле-спрямовану суб’єкт-суб’єктну взаємодію, послідовну систему активних дій усіх учасників освітнього процесу. На основі аналізу розглянутих технологій можна стверджувати, що в умовах сьогодення є нагальна потреба в застосуванні арт-терапевтичних технологій, які б реалізувалися в закладі початкової освіти та у сім’ї. Зроблено узагальнюючі висновки, що для формування здорового способу життя доцільно застосовувати здоров’язбережувальні технології, що надають змогу зміцнювати та зберігати належне здоров’я молодших школярів, піклуватися про високий рівень їх самореалізації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальні технології | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальні компетенції | - |
dc.subject | молодші школярі НУШ | - |
dc.subject | початкова освіта | - |
dc.subject | здоровий спосіб життя | - |
dc.title | Особливості застосування здоров’язбережувальних технологій в початковій школі | uk |
dc.title.alternative | Peculiarities of using health-preserving technologies in primary school | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
707-Текст статті-1335-1-10-20220909.pdf | 389.6 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.