Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68187
Название: Особливості застосування здоров’язбережувальних технологій в початковій школі
Другие названия: Peculiarities of using health-preserving technologies in primary school
Авторы: Потюк, Софія Василівна
Ключевые слова: здоров’язбережувальні технології, здоров’язбережувальні компетенції, молодші школярі НУШ, початкова освіта, здоровий спосіб життя
Дата публикации: июн-2022
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Потюк, С. (2022). Особливості застосування здоров’язбережувальних технологій в початковій школі. Acta Paedagogica Volynienses, 3, 82–88
Краткий осмотр (реферат): В статті висвітлено сутність та особливості формування здорового способу життя учнів початкової школи при умові застосування здоров’язбережувальних технологій. Метою статті є аналіз процесу формування здоров’язбережувальної компетенції дітей молодшого шкільного віку та визначення ролі й місця закладу початкової освіти в означеному процесі. Проаналізовано наукову базу дослідження формування здорового способу життя за допомогою здоров’язбережувальних технологій у початковій освіті. Аналіз показав на те, що вони видозмінювались разом з появою нових глобальних викликів. Визначено сутність поняття здоров’язбережувальні технології як один із чинників формування здорового способу життя дітей. Наведено підходи до трактування понять, акцентовано увагу на класифікації технологій у галузі здоров’язбереження. Процес формування здорового способу життя полягає у власній активності дитини, а результат досягається за допомогою здоров’язбережувальних техно-логій: казкотерапії, музикотерапії, пісочної терапії, пет-терапії, фототерапії, ігрової терапії, лялькотерапії, бібліотерапії, терапії кольором, сміхотерапії, ароматерапії, літотерапії тощо. Виявлено роль вчителя та пере-ваги впровадження нетрадиційних технологій в навчально-пізнавальній діяльності, що передбачають ціле-спрямовану суб’єкт-суб’єктну взаємодію, послідовну систему активних дій усіх учасників освітнього процесу. На основі аналізу розглянутих технологій можна стверджувати, що в умовах сьогодення є нагальна потреба в застосуванні арт-терапевтичних технологій, які б реалізувалися в закладі початкової освіти та у сім’ї. Зроблено узагальнюючі висновки, що для формування здорового способу життя доцільно застосовувати здоров’язбережувальні технології, що надають змогу зміцнювати та зберігати належне здоров’я молодших школярів, піклуватися про високий рівень їх самореалізації.
Описание: DOI: https://doi.org/10.32782/apv/2022.3.12
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68187
ISSN: 2786-4693
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
707-Текст статті-1335-1-10-20220909.pdf389.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.