Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68191
Назва: Основи менеджменту, маркетингу та адміністрування у фізичній терапії
Автори: Потюк, Софія Василівна
Дата публікації: вер-2024
Бібліографічний опис: Основи менеджменту, маркетингу та адміністрування у фізичній терапії : методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни (для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти). / укладач С. В. Потюк. – Ужгород, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2024. – 55 с.
Короткий огляд (реферат): Самостійна робота ‒ це чинник, який формує вміння вчитися, опановувати навчальний матеріал в позааудиторний час. Обсяг і зміст самостійної роботи визначається робочою програмою та робочим навчальним планом у межах встановленого обсягу годин із навчальної дисципліни. Виконуючи завдання самостійної роботи здобувачі вищої освіти мають поглибити отримані теоретичні знання з тем курсу «Основи менеджменту, маркетингу та адміністрування у фізичній терапії». Самостійна робота над навчальною дисципліною включає: опрацювання теоретичних основ маркетингу, менеджменту в сфері реабілітаційних послуг; вивчення окремих тем питань, що передбачені для самостійного опрацювання; поглиблене вивчення літератури за певною тематикою та пошук додаткової інформації; підготовку до практичних (семінарських) занять.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68191
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні видання кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1BA1_1.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.