Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68193
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потюк, Софія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T13:42:58Z | - |
dc.date.available | 2024-12-03T13:42:58Z | - |
dc.date.issued | 2022-12 | - |
dc.identifier.citation | Потюк С. В. Використання кольоротерапії в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи // Інноваційна педагогіка. Випуск 54. Том 2. 2022. С. 61-64 | - |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68193 | - |
dc.description | DOI: https://doi.org/10.32782/26636085/2022/54.2.12 | uk |
dc.description.abstract | Освіта – це підтримка дітей з особливими освітніми потребами у розвитку в усіх аспектах розвитку їхнього життя: фізичному, емоційному, пізнавальному моральному, духовному, соціальному. У статті проаналізовано нормативно-правовові акти, що забезпечують інклюзивне освітнє середовище в Україні. Розглянуто питання організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Висвітлено сутність впровадження інклюзивного освітнього середовища та особливості в початковій школі для забезпечення кожної особи на освіту. Провідним компонентом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами є формування індивідуальності, їх соціалізація з урахуванням потенційних можливостей і потреб кожної дитини. Проаналізовано проблеми, які супроводжують дітей з особливими освітніми потребами, сутність та особливості проблеми формування інклюзивного освітнього середовища початкової школи при умові застосування кольоротерапії. Виявлено актуальність тенденції впровадження кольоротерапії в інклюзивне освітнє середовище початкової школи. Розкривається генезис та можливості кольоротерапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Кольоротерапія базується на ідеї, що колір і кольорове світло можуть допомогти в лікуванні психічного здоров'я. Вона забезпечує комфортне психологічно безпечне середовище. Автор звертає увагу на спрямованість у використанні кольоротерапії для створення позитивної атмосфери, підвищення рівня комунікативних навичок, зняття психоемоційної напруги особливо під час військового стану. Досліджено, що робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами повинна відбуватися в тісному контакті з сім’єю, батьками. З’ясовано переваги впровадження нетрадиційних технологій в освітньо-виховному процесі. Визначено перспективи впровадження кольоротерапії у виховну парадигму сучасних шкіл. Надано бібліографічний список. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk |
dc.subject | кольоротерапія | - |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | - |
dc.subject | початкова школа | - |
dc.subject | музикотерапія | - |
dc.title | Використання кольоротерапії в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Use of color therapy in the inclusive educational environment of the primary school | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12 (1).pdf | 155.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.