Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68193
Назва: | Використання кольоротерапії в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи |
Інші назви: | Use of color therapy in the inclusive educational environment of the primary school |
Автори: | Потюк, Софія Василівна |
Ключові слова: | інклюзивне освітнє середовище, кольоротерапія, діти з особливими освітніми потребами, початкова школа, музикотерапія |
Дата публікації: | гру-2022 |
Видавництво: | Інноваційна педагогіка |
Бібліографічний опис: | Потюк С. В. Використання кольоротерапії в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи // Інноваційна педагогіка. Випуск 54. Том 2. 2022. С. 61-64 |
Короткий огляд (реферат): | Освіта – це підтримка дітей з особливими освітніми потребами у розвитку в усіх аспектах розвитку їхнього життя: фізичному, емоційному, пізнавальному моральному, духовному, соціальному. У статті проаналізовано нормативно-правовові акти, що забезпечують інклюзивне освітнє середовище в Україні. Розглянуто питання організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Висвітлено сутність впровадження інклюзивного освітнього середовища та особливості в початковій школі для забезпечення кожної особи на освіту. Провідним компонентом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами є формування індивідуальності, їх соціалізація з урахуванням потенційних можливостей і потреб кожної дитини. Проаналізовано проблеми, які супроводжують дітей з особливими освітніми потребами, сутність та особливості проблеми формування інклюзивного освітнього середовища початкової школи при умові застосування кольоротерапії. Виявлено актуальність тенденції впровадження кольоротерапії в інклюзивне освітнє середовище початкової школи. Розкривається генезис та можливості кольоротерапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Кольоротерапія базується на ідеї, що колір і кольорове світло можуть допомогти в лікуванні психічного здоров'я. Вона забезпечує комфортне психологічно безпечне середовище. Автор звертає увагу на спрямованість у використанні кольоротерапії для створення позитивної атмосфери, підвищення рівня комунікативних навичок, зняття психоемоційної напруги особливо під час військового стану. Досліджено, що робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами повинна відбуватися в тісному контакті з сім’єю, батьками. З’ясовано переваги впровадження нетрадиційних технологій в освітньо-виховному процесі. Визначено перспективи впровадження кольоротерапії у виховну парадигму сучасних шкіл. Надано бібліографічний список. |
Опис: | DOI: https://doi.org/10.32782/26636085/2022/54.2.12 |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68193 |
ISSN: | 2663-6085 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12 (1).pdf | 155.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.