Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68193
Title: Використання кольоротерапії в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи
Other Titles: Use of color therapy in the inclusive educational environment of the primary school
Authors: Потюк, Софія Василівна
Keywords: інклюзивне освітнє середовище, кольоротерапія, діти з особливими освітніми потребами, початкова школа, музикотерапія
Issue Date: Dec-2022
Publisher: Інноваційна педагогіка
Citation: Потюк С. В. Використання кольоротерапії в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи // Інноваційна педагогіка. Випуск 54. Том 2. 2022. С. 61-64
Abstract: Освіта – це підтримка дітей з особливими освітніми потребами у розвитку в усіх аспектах розвитку їхнього життя: фізичному, емоційному, пізнавальному моральному, духовному, соціальному. У статті проаналізовано нормативно-правовові акти, що забезпечують інклюзивне освітнє середовище в Україні. Розглянуто питання організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Висвітлено сутність впровадження інклюзивного освітнього середовища та особливості в початковій школі для забезпечення кожної особи на освіту. Провідним компонентом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами є формування індивідуальності, їх соціалізація з урахуванням потенційних можливостей і потреб кожної дитини. Проаналізовано проблеми, які супроводжують дітей з особливими освітніми потребами, сутність та особливості проблеми формування інклюзивного освітнього середовища початкової школи при умові застосування кольоротерапії. Виявлено актуальність тенденції впровадження кольоротерапії в інклюзивне освітнє середовище початкової школи. Розкривається генезис та можливості кольоротерапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Кольоротерапія базується на ідеї, що колір і кольорове світло можуть допомогти в лікуванні психічного здоров'я. Вона забезпечує комфортне психологічно безпечне середовище. Автор звертає увагу на спрямованість у використанні кольоротерапії для створення позитивної атмосфери, підвищення рівня комунікативних навичок, зняття психоемоційної напруги особливо під час військового стану. Досліджено, що робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами повинна відбуватися в тісному контакті з сім’єю, батьками. З’ясовано переваги впровадження нетрадиційних технологій в освітньо-виховному процесі. Визначено перспективи впровадження кольоротерапії у виховну парадигму сучасних шкіл. Надано бібліографічний список.
Description: DOI: https://doi.org/10.32782/26636085/2022/54.2.12
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68193
ISSN: 2663-6085
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12 (1).pdf155.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.