Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68196
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потюк, Софія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T13:52:40Z | - |
dc.date.available | 2024-12-03T13:52:40Z | - |
dc.date.issued | 2023-11-30 | - |
dc.identifier.citation | Потюк С. В. Особливості застосування кейс-технологій в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи. // Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика». 2023. № 17 (49). С. 49–54. | uk |
dc.identifier.issn | 2313-2094 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68196 | - |
dc.description | DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.17/49.7 | uk |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню кейс-технології як інноваційної технології для роботи з дітьми молодшого шкільного віку в інклюзивному освітньому середовищі. У навчальній праці викладено теоретичний аспект та практичні рекомендації щодо застосування кейс-технологій у навчально-пізнавальній діяльності для дітей з особливими освітніми потребами.Здійснено аналіз науково-методичної літератури, визначено та висвітлено науковців, які досліджують завдання і функції кейс-технології. Розглянуто поняття кейс-технології, виді-лено переваги та недоліки застосування, пов’язані із психологічними особливостями дітей. Уточнено особливості структурування уроку в інклюзивному класі з урахуванням означених труднощів дітей з особливими освітніми потребами початкової школи. Представлено огляд кейсів стосовно розроблення, впровадження та апробації для дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі. Встановлено, що застосування технологій дає змогу змінювати форми їх діяльності, переключати увагу, допомагає долати комунікативні бар’єри, буду-вати навчальний процес з урахуванням фізичних та психічних особливостей розвитку дітей тощо. Проаналізувавши доцільність використання кейс-технологій у роботі вчителя почат-кової школи. Показали, що їх використання може допомогти вчителю забезпечити урок наси-чений, цікавий, змістовний. Розглянуто питання організації освітнього процесу в інклюзивному освітньому середови-щі. Особливе місце в статті відведено особливостям проведення кейс-технологій при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в супроводі асистента вчителя чи асистента дитини. Автор приходить до висновку, що кейс-технології є неодмінною складовою інновацій-них технологій, які потребують включення кожного учасника до навчального процесу. Визначено перспективи впровадження кейс-технологій у навчальну парадигму початкової школи. Надано бібліографічний список. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | інноваційні технологій | uk |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | - |
dc.subject | Нова українська школа | - |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | - |
dc.subject | кейс-технології | - |
dc.title | Особливості застосування кейс-технологій в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи. | uk |
dc.title.alternative | Peculiarities of using case-technologies in the inclusive educational environment primary school | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
412-Текст статті-996-1-10-20231130.pdf | 314.59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.