Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68196
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПотюк, Софія Василівна-
dc.date.accessioned2024-12-03T13:52:40Z-
dc.date.available2024-12-03T13:52:40Z-
dc.date.issued2023-11-30-
dc.identifier.citationПотюк С. В. Особливості застосування кейс-технологій в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи. // Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика». 2023. № 17 (49). С. 49–54.uk
dc.identifier.issn2313-2094-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68196-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.17/49.7uk
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню кейс-технології як інноваційної технології для роботи з дітьми молодшого шкільного віку в інклюзивному освітньому середовищі. У навчальній праці викладено теоретичний аспект та практичні рекомендації щодо застосування кейс-технологій у навчально-пізнавальній діяльності для дітей з особливими освітніми потребами.Здійснено аналіз науково-методичної літератури, визначено та висвітлено науковців, які досліджують завдання і функції кейс-технології. Розглянуто поняття кейс-технології, виді-лено переваги та недоліки застосування, пов’язані із психологічними особливостями дітей. Уточнено особливості структурування уроку в інклюзивному класі з урахуванням означених труднощів дітей з особливими освітніми потребами початкової школи. Представлено огляд кейсів стосовно розроблення, впровадження та апробації для дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі. Встановлено, що застосування технологій дає змогу змінювати форми їх діяльності, переключати увагу, допомагає долати комунікативні бар’єри, буду-вати навчальний процес з урахуванням фізичних та психічних особливостей розвитку дітей тощо. Проаналізувавши доцільність використання кейс-технологій у роботі вчителя почат-кової школи. Показали, що їх використання може допомогти вчителю забезпечити урок наси-чений, цікавий, змістовний. Розглянуто питання організації освітнього процесу в інклюзивному освітньому середови-щі. Особливе місце в статті відведено особливостям проведення кейс-технологій при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в супроводі асистента вчителя чи асистента дитини. Автор приходить до висновку, що кейс-технології є неодмінною складовою інновацій-них технологій, які потребують включення кожного учасника до навчального процесу. Визначено перспективи впровадження кейс-технологій у навчальну парадигму початкової школи. Надано бібліографічний список.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectінноваційні технологійuk
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами-
dc.subjectНова українська школа-
dc.subjectінклюзивне освітнє середовище-
dc.subjectкейс-технології-
dc.titleОсобливості застосування кейс-технологій в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи.uk
dc.title.alternativePeculiarities of using case-technologies in the inclusive educational environment primary schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
412-Текст статті-996-1-10-20231130.pdf314.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.