Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68196
Title: | Особливості застосування кейс-технологій в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи. |
Other Titles: | Peculiarities of using case-technologies in the inclusive educational environment primary school |
Authors: | Потюк, Софія Василівна |
Keywords: | інноваційні технологій, діти з особливими освітніми потребами, Нова українська школа, інклюзивне освітнє середовище, кейс-технології |
Issue Date: | 30-Nov-2023 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Потюк С. В. Особливості застосування кейс-технологій в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи. // Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика». 2023. № 17 (49). С. 49–54. |
Abstract: | Стаття присвячена вивченню кейс-технології як інноваційної технології для роботи з дітьми молодшого шкільного віку в інклюзивному освітньому середовищі. У навчальній праці викладено теоретичний аспект та практичні рекомендації щодо застосування кейс-технологій у навчально-пізнавальній діяльності для дітей з особливими освітніми потребами.Здійснено аналіз науково-методичної літератури, визначено та висвітлено науковців, які досліджують завдання і функції кейс-технології. Розглянуто поняття кейс-технології, виді-лено переваги та недоліки застосування, пов’язані із психологічними особливостями дітей. Уточнено особливості структурування уроку в інклюзивному класі з урахуванням означених труднощів дітей з особливими освітніми потребами початкової школи. Представлено огляд кейсів стосовно розроблення, впровадження та апробації для дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі. Встановлено, що застосування технологій дає змогу змінювати форми їх діяльності, переключати увагу, допомагає долати комунікативні бар’єри, буду-вати навчальний процес з урахуванням фізичних та психічних особливостей розвитку дітей тощо. Проаналізувавши доцільність використання кейс-технологій у роботі вчителя почат-кової школи. Показали, що їх використання може допомогти вчителю забезпечити урок наси-чений, цікавий, змістовний. Розглянуто питання організації освітнього процесу в інклюзивному освітньому середови-щі. Особливе місце в статті відведено особливостям проведення кейс-технологій при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в супроводі асистента вчителя чи асистента дитини. Автор приходить до висновку, що кейс-технології є неодмінною складовою інновацій-них технологій, які потребують включення кожного учасника до навчального процесу. Визначено перспективи впровадження кейс-технологій у навчальну парадигму початкової школи. Надано бібліографічний список. |
Description: | DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.17/49.7 |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68196 |
ISSN: | 2313-2094 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
412-Текст статті-996-1-10-20231130.pdf | 314.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.