Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68199
Название: | Інтернаціоналізація освітньої системи в Україні: запровадження зарубіжного досвіду |
Другие названия: | Internationalizationof the education system in ukraine: features ofusing foreign experience |
Авторы: | Потюк, Софія Василівна Степаненко, Олена Костянтинівна |
Ключевые слова: | інтернаціоналізація, освітня система, європейська інтеграція, мобільність, глобалізація |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Наука і техніка сьогодні |
Библиографическое описание: | Потюк С. В Інтернаціоналізація освітньої системи в Україні: запровадження зарубіжного досвіду. // Наука і техніка сьогодні. 2022. №. 4 (4). С. 298 – 309 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто особливості використання зарубіжного досвіду в сфері інтернаціоналізації системи освіти на сучасному етапі розвитку та його врахування задля підвищення якості освіти в Україні. Акцентовано увагу на досвіді європейських країн, які є учасниками Болонського процесу, в питаннях реалізації напрямку інтернаціоналізації освіти через призму академічної мобільності. Окрема увага звертається на недоліки освітньої системи України в контексті інтернаціоналізації та механізми їх подолання шляхом врахування європейського досвіду. Визначено, що процес інтернаціоналізації вищої освіти в Європі відбувався у відповідності зі специфічними особливостями континенту. Глобалізація в Європі відбувалася в контексті з євроінтеграцією, яка активізувалася з появою ЄС. Основною метою Болонської декларації було створення загального освітнього простору в Європі. Встановлено, що інтернаціоналізація, як чинник євроінтеграції вищої освіти, була спрямована на те, щоб структури вищої освіти у Європі стали більш сумісними і співставними, кваліфікації і дипломи визнавалися б в усіх країнах ЄС і країнах-учасницях Болонського процесу. Проаналізовано основні документи, що були створені учасниками Болонського процесу, зокрема «Університети Європи після 2010 року: через різноманіття до спільних цілей», який прийнятий на 4-му з’їзді асоціації Європейських університетів в Лісабоні, повідомлення «Європейський простір освітнього процесу в контексті глобалізації», комюніке «Європейський простір вищої освіти в новому десятилітті», Будапештсько-Віденська декларація про Європейський простір вищої освіти, «Використання нашого потенціалу з найбільшою користю: консолідація Європейського простору вищої освіти», «Заява зустрічі міністрів вищої освіти» в Єревані, доповідь Європейської комісії під назвою «Європейська вища освіта у світі». Аналіз нормативних актів країн-підписантів Болонської декларації на предмет формування інтернаціоналізації освіти, її завдання, показав те, що вони видозмінювались разом з появою нових глобальних викликів,зміною учасників |
Описание: | ttps://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-4(4)-298-309 |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68199 |
ISSN: | 2786-6025 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
1453-Текст статті-1456-1-10-20220503.pdf | 230.59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.