Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68265
Назва: Стратегії ведення переговорів на підприємстві в конфліктних ситуаціях
Інші назви: Negotiation strategies at the enterprise in conflict situations
Автори: Касьяненко, Л. В.
Ключові слова: підприємство, стратегії переговорів, конфлікт, соціальні взаємодії, корпоративна культура, відносини партнерства, enterprise, negotiation strategies, conflict, social interactions, corporate culture, partnership relations
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Касьяненко, Л. В. Стратегії ведення переговорів на підприємстві в конфліктних ситуаціях / Л. В. Касьяненко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 50. – С. 67–72. – Бібліогр.: с. 70–71 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/50_2024ua/13.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): Стаття зосереджується на аналізі конфліктних ситуацій на підприємствах та вивченні стратегій їх вирішення через переговори. Автори досліджують, як протиріччя між основоположними потребами учасників конфлікту сприяють виникненню гострих непорозумінь та як ці розбіжності можуть бути усунуті або зменшені за допомогою ефективних переговорних стратегій. В статті розглядається, як соціальні конфлікти, що виникають між різними соціальними групами на підприємстві, можуть впливати на його функціонування. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному підході до аналізу механізмів вирішення конфліктів на робочому місці, який включає розробку і тестування інноваційних стратегій переговорів, заснованих на актуальних теоретичних та практичних знаннях. Визначено та систематизовано комплекс чинників, що впливають на вибір стратегії переговорів в конфліктних ситуаціях, з урахуванням специфіки діяльності сучасних підприємств.
The article focuses on the analysis of conflict situations at enterprises and the study of strategies for their resolution through negotiations. The authors examine how contradictions between the basic needs of conflict participants contribute to the emergence of acute misunderstandings and how these differences can be eliminated or reduced with the help of effective negotiation strategies. The article examines how social conflicts arising between different social groups at the enterprise can affect its functioning. The scientific novelty of the study consists in a comprehensive approach to the analysis of conflict resolution mechanisms at the workplace, which includes the development and testing of innovative negotiation strategies based on current theoretical and practical knowledge. A complex of factors affecting the choice of negotiation strategy in conflict situations is defined and systematized, taking into account the specifics of the activities of modern enterprises. The study examines the concepts of negotiation strategies that take into account the dynamics of conflict interactions and ensure an increase in the effectiveness of conflict management. It covers the analysis of the psychological aspects of negotiation, including the influence of corporate culture, emotional intelligence and communication styles on the success of conflict resolution. Conflicts are defined as objectively existing phenomena that include the processes of emergence and resolution of difficultto- regulate contradictions arising from differences in the needs, values, and interests of various groups. The authors emphasize that not all contradictions are immediately perceived by the participants as conflict. They believe that the conflict is always conscious for the parties who understand the need to solve the problem. At the same time, it is noted that not every disagreement leads to conflict, and sometimes problems can arise in conditions that would seem favorable for cooperation. The article focuses on negotiations as the most civilized way to resolve conflicts, emphasizing the importance of careful organization and conduct of the negotiation process. Two main negotiation strategies are considered in particular: positional bargaining, based on confrontation, and partner negotiations, which are based on the search for mutually beneficial solutions.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68265
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 50 - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТРАТЕГІЇ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ.pdf322 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.