Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68343
Title: | Еволюція цифрових каналів комунікації у сфері інтернет маркетингу |
Other Titles: | Evolution of digital communication channels in internet marketing |
Authors: | Жуковський, Д. М. |
Keywords: | діджитал канали комунікацій, персоналізовані комунікації, омніканальність, стратегія сбуту, інтернет маркетинг, digital communication channels, personalized communications, omnichannel, marketing strategy, internet marketing |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Жуковський, Д. М. Еволюція цифрових каналів комунікації у сфері інтернет маркетингу / Д. М. Жуковський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 51. – С. 23–27. – Бібліогр.: с. 27 (12 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/51_2024ua/5.pdf |
Series/Report no.: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Abstract: | Інтернет маркетинг, як стратегічний напрямок в сучасному бізнесі, зазнає постійних змін та
розвитку, що також відображається у збільшенні методів та підходів у використанні цифрових каналів комунікації. В статті проаналізовано еволюційну троєкторію розвитку каналів комунікації в інтернет маркетингу від засобів масових медіа до інструментів персоналізованих комунікацій. Висвітлено особливості застосування діджитал каналів комунікацій як електрона пошта(методи комунікації – welcome-повідомлення,
інформаційні, рекламні, реактиваційні розсилки, листи-повідомлення про покинутий кошик, відновлення
наявності товару або поява новинок), технологія ремаркетингу в рекламних мережах(статичний та динамічний ремаркетинг),мобільний маркетинг(автодозвон, sms та push – повідомлення), електроні месенджери,
персоніфікація контенту в соціальних мережах(ексклюзивні пропозиції та акції, рекомендації щодо продуктів та допомога, збір відгуків та опитування, реакції на коментарі та повідомлення, оновлення статусу замовлення та підтримка клієнтів), засоби персоналізації повідомлень на веб сайті (інтерактивні квіз- форми,
мультіледінги, системи рекомендацій, чат боти з використанням систем штучного інтелекту). Також наведені приклади можливого застосування інструментів генеративного штучного інтелекту для вирішення задач для вдосконалення процесів персоналізованих комунікацій. Доведено доцільність використання засобів
персоналізованих комунікацій для підприємств, що відносяться до категорії середнього та малого бізнесу,
як революційну іновацію, що дозволяє на порядок зменшити витрати на рекламну діяльність. Для кожного типу каналу цифрової комунікації наведені приклади методів персоналізованих комунікацій, що зідно
результатів досліджень можуть вдало застосовуватись на підприємвах з різною сртурою конверсійної воронки. Представлено особливості впровадження комлексного омніканального підходу до цифрофих каналів
комунікації, який передбачає використання CRM систем з запровадженням модулів аналітики(технології big
data) для сегментації клієнтської бази даних, застосування автоматизованих систем електроної комунікації
та генеративного штучного інтелекту для розробки та мосштабування іноваційних інструментів персоналізованих комунікацій у цифровому середовищі. Internet marketing, as a strategic direction in modern business, undergoes constant changes and development, which is also reflected in the use of digital communication channels. This article analyzes the evolutionary trajectory of communication channels in internet marketing, from mass media tools to personalized communication instruments. The features of using digital communication channels such as email (communication methods – welcome messages, informational, promotional, reactivation emails, abandoned cart notifications, product availability or new arrival updates), retargeting technology in advertising networks (static and dynamic retargeting), mobile marketing (autodial, SMS, and push notifications), electronic messengers, personalized content in social networks (exclusive offers and promotions, product recommendations and assistance, feedback collection and surveys, responses to comments and messages, order status updates, and customer support), and personalization tools on websites (interactive quiz forms, multileadings, recommendation systems, chatbots using artificial intelligence) are highlighted. Examples of the possible application of generative artificial intelligence tools to solve tasks for improving personalized communication processes are also provided. The feasibility of using personalized communication tools for enterprises classified as small and medium-sized businesses is proven as a revolutionary innovation that allows significantly reducing advertising costs. For each type of digital communication channel, examples of personalized communication methods are provided, which, according to research results, can be successfully applied in enterprises with different conversion funnel structures. The features of implementing a comprehensive omnichannel approach to digital communication channels are presented, which involves the use of CRM systems with the implementation of analytics modules (big Data technologies) for customer database segmentation, the application of automated electronic communication systems, and generative artificial intelligence for developing and scaling innovative personalized communication tools in the digital environment. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68343 |
ISSN: | 2413-9971 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 51 - 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЕВОЛЮЦІЯ ЦИФРОВИХ КАНАЛІВ КОМУНІКАЦІЇ.pdf | 354.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.