Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68376
Title: E-commerce як важлива компонента стартап підприємництва
Other Titles: E-commerce as an important component of start-up entrepreneurship
Authors: Стройко, Т. В.
Бондарь, Д. О.
Буланов, І. Д.
Keywords: електронна комерція, стартап-підприємництво, інноваційне підприємництво, бізнес- моделі, бізнес-середовище, e-commerce, start-up entrepreneurship, innovative entrepreneurship, business models, business environment
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Стройко, Т. В. E-commerce як важлива компонента стартап підприємництва / Т. В. Стройко, Д. О. Бондарь, І. Д. Буланов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 51. – С. 112–117. – Бібліогр.: с. 115–116 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/51_2024ua/18.pdf
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: Електронна комерція (e-commerce) є важливою складовою сучасного стартап-підприємництва, і щороку її актуальність продовжує зростати. Особлива популярність e-commerce саме в системі стартап підприємництва пояснюється можливістю глобального доступу до риків, що значно розширює потенційні ринки збуту та збільшує шанси на успіх. Метою статті є обґрунтування основних факторів формування е-сommerce як важливої компоненти розвитку інноваційного стартап-підприємництва. Основними тенденціями розвитку електронної комерції можна визначити: мобільний шопінг, SaaS-рішення, соціальна комерція, рекомерція, AR/VR, AI, сталий розвиток та еко-стратегії, персоналізація, багатоканальність. Проаналізовано найбільш перспективні стартапи у сфері електронної комерції в 2023 році. Важливий вплив на формуванні глобальної системи e-commerce мають урядові політичні рішення, через створення сприятливих умов для розвитку бізнесу, регулювання цифрової економіки та забезпечення безпеки транзакцій та персональних даних користувачів. Проаналізовані регіональні закони щодо регулювання електронної комерції в країнах світу. Підтримка інновацій та стартапів є важливим чинником, що сприяє постійному розвитку та вдосконаленню глобальної системи електронної комерції. Інновації виступають рушійною силою прогресу, забезпечуючи створення нових продуктів, послуг та бізнес-моделей, які відповідають потребам споживачів і підвищують конкурентоспроможність компаній. Для сприяння інноваціям та стартапам необхідно створювати сприятливі умови для розвитку підприємництва. Це включає забезпечення доступу до фінансування, консультаційних послуг, менторства та необхідної інфраструктури. Важливу роль у цьому відіграють технопарки, інкубатори та акселератори, які надають стартапам підтримку на ранніх етапах їх розвитку. Адаптація до нових технологій та тенденцій є критично важливою для збереження конкурентоспроможності у сфері електронної комерції. У сучасному світі, який швидко змінюється, компанії повинні бути готові до впровадження нових технологій та адаптації до змін у поведінці споживачів. Це включає використання передових технологій, таких як штучний інтелект, машинне навчання, блокчейн, Інтернет речей (IoT) та інші.
Electronic commerce (e-commerce) is an important component of modern start-up entrepreneurship, and its relevance continues to grow every year. The particular popularity of e-commerce in the startup entrepreneurship system is explained by the possibility of global access to markets, which significantly expands potential sales markets and increases the chances of success. The purpose of the article is to substantiate the main factors of e-commerce formation as an important component of development of innovative start-up entrepreneurship. The main trends in the development of e-commerce can be identified as: mobile shopping, SaaS solutions, social commerce, recommerce, AR/VR, AI, sustainable development and eco-strategies, personalisation, and omnichannel. The most promising e-commerce startups in 2023 are analysed. Governmental policy decisions have an important impact on the formation of the global e-commerce system by creating favourable conditions for business development, regulating the digital economy, and ensuring the security of transactions and personal data of users. The article analyses regional laws regulating e-commerce in countries around the world. Support for innovation and start-ups is an important factor contributing to the continuous development and improvement of the global e-commerce system. Innovation is the driving force behind progress, ensuring the creation of new products, services and business models that meet the needs of consumers and increase the competitiveness of companies. To foster innovation and startups, an enabling environment for entrepreneurship needs to be created. This includes providing access to finance, advisory services, mentoring and the necessary infrastructure. Technology parks, incubators and accelerators play an important role in this regard, providing support to start-ups in the early stages of their development. Adapting to new technologies and trends is critical to staying competitive in the e-commerce sector. In today's rapidly changing world, companies need to be prepared to adopt new technologies and adapt to changes in consumer behaviour. This includes the use of advanced technologies such as artificial intelligence, machine learning, blockchain, the Internet of Things (IoT), and others.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68376
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 51 - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
E-COMMERCE ЯК ВАЖЛИВА КОМПОНЕНТА.pdf480.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.