Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68464
Title: | Знак божого дива. Пам’ятка батального живопису першої третини XVI ст. ”Битва пыд Оршею“ та її місце у культурній комунікації доби |
Other Titles: | Sign of God's Miracle. "Battle of Orsha" - Battle Painting of the First Third of the 16th Century and its place in the Cultural Communication of the Era |
Authors: | Гуцул, Володимир Миколайович |
Keywords: | батальний живопис, культурна комунікація, «Битва під Оршею», Констянтин Острозький, battle painting, cultural communication, Konstanty Ostrogski, "The Battle of Orsha" |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | УжНУ " Говерла" |
Citation: | Гуцул, В. Знак божого дива. Пам’ятка батального живопису першої третини XVI ст. ”Битва пыд Оршею“ та її місце у культурній комунікації доби [Текст] / В. Гуцул // Наукові записки Ужгородського університету : сер.: історично-релігійні студії / голов. ред. В.І. Фенич. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 2. – С.73–88. – (Історично-релігійні студії). – Бібліогр. в підряд. прим. – Рез. укр., рос., англ. |
Series/Report no.: | Історично-релігійні студії; |
Abstract: | Анонімна пам’ятка станкового живопису першої третини XVI ст. (темпера на дубовій дошці, 165 × 260 см.), що в дрібних деталях зображує Оршанську битву між московськими та литовсько-польсько-руськими військами (8. 09. 1514), є одним з найінформативніших іконографічних джерел до історії військових еліт Центрально-Східній Європі часів Відродження. In the given article the author investigates the influence of a particular battle painting on the cultural communication of the era. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68464 |
Appears in Collections: | 2013 / Наукові записки Ужгородського університету. Серія: історично-релігійні студії. Випуск 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Знак...pdf | 442.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.