Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68545
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГазуда, Леся Михайлівна-
dc.contributor.authorОприсок, М. Д.-
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2024-12-13T09:49:19Z-
dc.date.available2024-12-13T09:49:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГазуда Л.М., Оприсок М. Д. Інноваційні засади управління формуванням технологій агробрендингу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи [Електронне видання]: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. – Харків, 2024. – С. 353–355.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68545-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesГлобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи;-
dc.titleІнноваційні засади управління формуванням технологій агробрендингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
353.pdf376.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.