Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68545
Название: Інноваційні засади управління формуванням технологій агробрендингу
Авторы: Газуда, Леся Михайлівна
Оприсок, М. Д.
Газуда, Сергій Михайлович
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Газуда Л.М., Оприсок М. Д. Інноваційні засади управління формуванням технологій агробрендингу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи [Електронне видання]: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. – Харків, 2024. – С. 353–355.
Серия/номер: Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи;
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68545
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
353.pdf376.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.