Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68558
Назва: | Аналіз та сегментування споживачів продукції |
Інші назви: | Analysis and segmentation of product consumers |
Автори: | Герзанич, Віталій Михайлович Юдін, Костянтин Юрійович Боршош, Святослав Михайлович |
Ключові слова: | підприємство, ринок, маркетинг, інформація, інновації, збут, конкурентоспроможність, продукція, споживачі, фінанси, enterprise, market, marketing, information, innovations, sales, competitiveness, products, consumers, finance |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Герзанич В. М., Юдін К. Ю., Боршош С. М. Аналіз та сегментування споживачів продукції. Формування ринкових відносин в Україні. 2023. Вип.7-8 (266-267). С. 98–102. |
Серія/номер: | Формування ринкових відносин в Україні; |
Короткий огляд (реферат): | Предметом дослідження є аналіз та сегментування споживачів продукції.
Метою дослідження є провести аналіз споживачів продукції для визначення потенційної по¬треби та реального попиту з урахуванням їх платоспроможності та вимог до параметрів конкурен-тоспроможності продукції.
Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних.
Результати роботи. У статті виділені основні групи сегментування споживачів продукції. Ви¬значені основні чинники підвищення рівня платоспроможного попиту товаровиробників. Наведені причини порушення механізму вартісного регулювання визначення попиту і потреби на продукцію.
Висновки. Розробка макроекономічного натурально-вартісного балансу не повністю відповідає вимогам регулювання визначення попиту і потреби на продукцію, що пояснюється рядом причин: відсутністю достовірного інформаційного забезпечення; порушенням механізму вартісного регулю-вання через відсутність стабільних цін; скороченням задоволення потреби централізованих держав¬них капітальних вкладень, для пошуків необхідних капіталовкладень споживачі продукції повинні ви-користовувати власні ресурси, джерелами яких стають амортизація та прибуток. Визначення попиту на продукцію можливо тільки у вигляді розробки однопродуктових натуральних балансів. Врахову¬ючи те, що ринок продукції функціонує в умовах безперервної мінливості та пристосування до пла-тоспроможного попиту споживачів, який залежить від великої кількості факторів (фінансові можли¬вості споживачів, номенклатура параметрів, технічне удосконалення продукції, наявність достатньої кількості її модифікацій та комплектацій, рівень надійності різних моделей та ін.) пропонується ство-рення єдиної системи вивчення попиту споживачів на продукцію. На початковому етапі вивчення попиту пропонується вести шляхом анкетування різних споживачів продукції. Систематичний мо¬ніторинг забезпечить накопичення даних, необхідних для статистичного аналізу, отримання трендів різноманітних показників і вивчення таким чином вірогідних тенденцій їх розвитку. The subject of the study is the analysis and segmentation of product consumers. The purpose of the study is to conduct an analysis of product consumers to determine the potential need and real demand, taking into account their ability to pay and requirements for the parameters of product competitiveness. Research methods. The work uses the dialectical method of scientific knowledge, the method of analysis and synthesis, the comparative method, and the method of summarizing data. Work results. The article highlights the main groups of product consumer segmentation. The main factors of increasing the level of solvent demand of commodity producers have been determined. The reasons for the violation of the cost regulation mechanism for determining the demand and need for products are given. Conclusions. The development of the macroeconomic natural–value balance does not fully meet the requirements of the regulation of determining the demand and need for products, which is explained by a number of reasons: the lack of reliable information support; violation of the price regulation mechanism due to the lack of stable prices; reduction of meeting the need for centralized state capital investments; in order to find the necessary capital investments, consumers of products must use their own resources, the sources of which are depreciation and profit. Determining the demand for products is possible only in the form of developing single–product natural balances. Taking into account the fact that the product market functions in conditions of continuous variability and adjustment to the solvent demand of consumers, which depends on a large number of factors (financial capabilities of consumers, the range of parameters, technical improvement of products, the availability of a sufficient number of its modifications and complete sets, the level of reliability of various models, etc.) it is proposed to create a unified system for studying consumer demand for products. At the initial stage, the study of demand is proposed to be conducted by surveying various consumers of products. Systematic monitoring will ensure the accumulation of data necessary for statistical analysis, obtaining trends of various indicators and thus studying probable trends in their development. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68558 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7-8_15.pdf | 77.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.