Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68594
Назва: Окремі аспекти формування дієвих інноваційних агробрендингових технологій
Автори: Газуда, Михайло Васильович
Герцег, Вікторія Андріївна
Білей, Є.В.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Газуда М. В., Герцег В. А., Білей Є. В. Окремі аспекти формування дієвих інноваційних агробрендингових технологій. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи [Електронне видання]: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. – Харків, 2024. С. 355–357.
Серія/номер: Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68594
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
355-357.pdf293.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
1-16.pdf616.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.