Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/686
Title: Підвищення ефективності лекцій при вивченні фізики у вищому технічному навчальному закладі
Other Titles: Improving the lectures effectiveness in studying physics in the higher technical educational institutions
Authors: Точиліна, Тетяна Миколаївна
Keywords: лекційне заняття, вимоги до сучасної лекції, діяльність викладача, навчальна діяльність студентів, комп’ютерні презентації
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Точиліна, Т. М. Підвищення ефективності лекцій при вивченні фізики у вищому технічному навчальному закладі [Текст] / Т. М. Точиліна // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 212–215. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 215 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У пропонованій статті розглянута проблема підвищен- ня ефективності лекцій з фізики у вищому технічному навчаль- ному закладі. Сформульовані загальні вимоги до сучасної лекції з фізики. Умовами ефективності лекційних занять з фізики визначено: оптимально-організаційну діяльність викладача з розробки і проведення лекції; системно-раціональну діяльність студентів на лекції; врахування психологічних особливостей конструювання лекційного заняття; інформаційно-техноло- гічне забезпечення досягнення дидактичних цілей лекції. За- пропонований найбільш ефективний метод читання лекцій, який передбачає використання комп'ютерних презентацій. Ключові слова: лекційне заняття, вимоги до сучасної лекції, діяльність викладача, навчальна діяльність студен- тів, комп’ютерні презентації
Description: In the article the issue of raising the efficiency of lectures on physics in the higher technical educational establishment is considered. General requirements are formulated to the modern lecture on physics. Terms of effectiveness of lectures on physics are: optimumorganizational activities of the teacher in developing and conducting lectures, systematic and rational activity of students in a lecture, taking into account psychological characteristics of designing lectures, information and technological support to achieve instructional goals lectures. The most effective method of reading of lectures is offered, which presupposes computer presentations. Key words: lectures, requirements for modern lectures, activities teacher training, activities of students, computer presentations.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/686
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.