Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68605
Назва: Formation of sport management concept in conditions of globalization
Інші назви: Формування концепції спортивного менеджменту в умовах глобалізації
Автори: Bilohur, Vlada
Білогур, Влада Євгеніївна
Ключові слова: concept of sports management, globalization 4.0, commercialization of sports, human self-improvement, концепція спортивного менеджменту, глобалізація 4.0, комерціалізація спорту, самовдосконалення людини
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Білогур В. Є. Формування концепції спортивного менеджменту в умовах глобалізації. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2019. Вип.77. С. 160–169.
Серія/номер: Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії;
Короткий огляд (реферат): The relevance of the study lies in the fact that in modern conditions globalization acts as the main trend in the development of the modern world; this is noted at the Davos forum in 2019. Development of all spheres of society, the state and the person - from politics, economics - to sports and gender equality. The problem of the research - globalization in sport - is transformation of sport into a global phenomenon, universal in nature, which has significant impact on all aspects of society. Therefore, the scope of dispute and sports culture act as an object of scientific research. Sport stimulates and forms social and cultural reflection on a world scale, reviving the idea of interdependence of humankind in sport and through sport. Unity is formed due to a variety of factors, including a network of communication technologies of financial, political and cultural interdependencies, new cultural forms of interaction that give impetus to sports interactions, forming a single global market for goods, services, behavioral standards, models of sociality, formation of modern values achieving sports success. Problem of globalization in sports is associated with Eurocentric‟s, based on formation of European values of sports, sports culture and sports success, and in general sports management. The object of the research is sports management as a condition for the development of sports culture in the context of globalization 4.0. The objectives of the research are to analyze new trends in the global mankind development that influence sports development and culture, contribute to self-fulfillment of a person from the physical and spiritual side as a priority of creative person. Methods - analysis and synthesis, abstraction, cross-cultural analysis, logical and historical, comparative analysis contribute the penetration into complex phenomena and processes of modern reality associated with sports in context of globalization. Results. Globalization is changing usual way people in sports, along with many advantages, has number of negative, painful problems associated with overt commercialization. Globalization has entered single microsystem structure as a process of integration and economic (sports) exchange; global artifacts are present in sports management, to extent that sport is institutionalized on the scale of global sports communities. The form of sports globalization refers to specific way that structuring problems of sports take place and their transfer to the globalization level of (regional) problem solving, that is, global and local integration takes place. Conclusion. Globalization means increase in available methods of organizing sport events, which requires formation of sports concept management - transnational, international, interregional, macro-rational, regional municipal, local organizations require improvement of sports management. This ladder of administrative levels is cut through the functional networks of corporations, international organizations and non-governmental organizations, as well as number of professional international organizations. Internationalization of sports is being determined by globalization.
Актуальність дослідження полягає в тому, що в сучасних умовах глобалізація виступає як основна тенденція розвитку сучасного світу; це відзначено на Давоському форумі в 2019 році. Набувають розвиток всі сфери життєдіяльності суспільства, держави і людини - від політики, економіки - до спорту і гендерної рівності. Проблема дослідження - глобалізація в спорті - це перетворення спорту в явище глобального, загальнолюдського характеру, яке має суттєвий вплив на всі сторони життєдіяльності суспільства. Тому сфера спорту і спортивної культури виступають як об'єкт наукового дослідження. Спорт стимулює і формує соціальну та культурну рефлексію світового масштабу, відроджуючи ідею взаємозалежності людства в спорті і через спорт. Єдність формується завдяки безлічі чинників, серед яких мережа комунікаційних технологій, фінансових, політичних і культурних взаємозалежностей, нових культурних форм взаємодії, які дають поштовх спортивним взаємодіям, формуючи єдиний світовий ринок товарів, послуг, поведінкових стандартів, моделей соціальності, модерних цінностей у досягненні спортивного успіху. Проблема глобалізації у спорті пов'язана з європоцентризмом, в основі якого - формування європейських цінностей спорту, спортивної культури та спортивного успіху, а в цілому-спортивного менеджменту. Об'єкт дослідження - спортивний менеджмент як умова розвитку спортивної культури в умовах глобалізації 4.0. Цілі дослідження - проаналізувати нові тенденції глобального розвитку людства, які впливають на розвиток спорту та спортивної культури, сприяють самовдосконаленню людини фізично та духовно, піднімають пріоритет творчої особистості. Методи - аналізу і синтезу, абстрагування, кроскультурного, логічного, історичного, порівняльного аналізу- сприяють проникненню в складні феномени і процеси сучасної дійсності, пов'язані зі спортом в умовах глобалізації. Результати. Глобалізація змінює звичайний спосіб людей в спорті, разом з багатьма плюсами має низку негативних, хворобливих проблем, пов'язаних з відвертою комерціалізацією. Глобалізація увійшла в єдину структуру мікросистеми як процес інтеграції і економічного (спортивного) обміну; глобальні артефакти присутні в спортивному менеджменті, остільки спорт інституціоналізований в масштабах глобальних спортивних спільнот. Під формою спортивної глобалізації мається на увазі конкретний спосіб, в якому відбувається структурування проблем спорту і переведення їх на рівень глокалізації (регіонального) вирішення проблем, тобто відбувається єднання глобального і глокального. Висновок. Глобалізація означає збільшення доступних способів організації спортивних заходів, що вимагає формування концепції спортивного менеджменту, - транснаціональних, інтернаціональних, міжрегіональних, макронаціональних, регіональних муніципальних, локальних організацій, які потребують вдосконалення спортивного менеджменту. Ці сходи адміністративних рівнів розсікають функціональні мережі корпорацій, міжнародних та неурядових організацій, а також ряд професійних міжнародних організацій. Формується інтернаціоналізація спорту, яка детермінується глобалізацією.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68605
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
177.pdf319.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.