Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68780
Название: | Кримінально–правова характеристика корупції у воєнний час: дослідження сфери оборони |
Другие названия: | Criminal and legal characteristics of corruption in wartime: defense research |
Авторы: | Супрун-Ковальчук, Т. М. |
Ключевые слова: | корупція, воєнний час, кримінально-правова кваліфікація, кримінальне правопорушення, сфера оборони, corruption, wartime, criminal-legal qualification, criminal offense, defense sphere |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Супрун-Ковальчук Т. М. Кримінально–правова характеристика корупції у воєнний час: дослідження сфери оборони/ Т. М. Супрун-Ковальчук//Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №2. – С. 624-629 – Бібліогр.: с. 628-629 (9 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/303715/295750 |
Краткий осмотр (реферат): | Для боротьби з корупцією в оборонному секторі важливо визначити пріоритетність антикорупційних заходів і впровадити комплексні стратегії. Це включає створення міцної законодавчої бази та регуляторних механізмів, забезпечення прозорості та розвиток напрямів міжнародного співробітництва. Міжнародне співробітництво у сфері оборони є платформою для колективних дій, обміну знаннями та взаємної підтримки у боротьбі з корупцією. Це сприяє зміцненню доброчесності оборонних установ, прозорості процесів закупівель і створенню глобального середовища, де менша ймовірність процвітання корупції. Успішність антикорупційних заходів суттєво залежить від уміння реагувати на поточні корупційні прояви, розробляти дієві заходи протидії та прогнозувати перспективні зміни та трансформаційні процеси у корупції. Тому важливо вже зараз оцінити потенційний «розвиток» корупції в обраному секторі в умовах післявоєнної відбудови.На сьогодні актуальним є питання посилення кримінальної відповідальності за корупційні правопорушення у воєнний час, адже розглянуті статистичні дані сайту Генеральної прокуратури України свідчать про те, що за умови виявлення самого корупційного правопорушення, до відповідальності такі особи, в 99 % не притягуються. Поясненням такої ситуації є відсутність дієвого механізму розслідування таких кримінальних правопорушень, в тому числі – відсутність кримінально-правової норми відповідальності за корупцію у період воєнного часу. Зроблено висновок, що корупція в оборонному секторі підриває довіру суспільства та послаблює демократичне управління. Коли службові особи сфери оборони беруть участь у корупційній діяльності, це підриває принципи підзвітності, прозорості та чесності. Це сприяє розвитку культури безкарності та нівелює верховенство права, зрештою підриваючи довіру громадян до державних інституцій та їх здатність захищати національні інтереси. To fight corruption in the defense sector, it is important to prioritize anti-corruption measures and implement comprehensive strategies. This includes creating a strong legal framework and regulatory mechanisms, ensuring transparency and developing areas of international cooperation. International cooperation in the field of defense is a platform for collective action, exchange of knowledge and mutual support in the fight against corruption. This contributes to strengthening the integrity of defense institutions, the transparency of procurement processes and the creation of a global environment where corruption is less likely to flourish. The success of anti-corruption measures significantly depends on the ability to respond to current manifestations of corruption, to develop effective countermeasures and to forecast promising changes and transformational processes in corruption. Therefore, it is important to assess the potential «development» of corruption in the selected sector in the conditions of post-war reconstruction.Today, the question of increasing criminal liability for corruption offenses during wartime is relevant, because the statistical data of the website of the General Prosecutor’s Office of Ukraine, which have been reviewed, show that, provided that the corruption offense itself is detected, such persons are not brought to justice in 99 % of cases. The explanation for this situation is the absence of an effective mechanism for investigating such criminal offenses, including the absence of a criminal law norm of responsibility for corruption during wartime.It is concluded that corruption in the defense sector undermines public trust and weakens democratic governance. When defense officials engage in corrupt practices, it undermines the principles of accountability, transparency, and integrity. This fosters a culture of impunity and erodes the rule of law, ultimately undermining citizens’ trust in state institutions and their ability to protect national interests. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68780 |
ISSN: | 2788-6018 |
Располагается в коллекциях: | 2024 / Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
303715-Текст статті-701614-1-10-20240510.pdf | 238.94 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.