Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68792
Title: Адміністративно-територіальна реформа в Україні за оцінками депутатів місцевих рад
Other Titles: Administrative-territorial reform in Ukraine according to the estimates of the deputes of the local concils
Authors: Костенко, А. М.
Keywords: адміністративно-територіальна реформа, депутати місцевих рад, децентралізація, administrative-territorial reform, deputies of local councils, decentralization
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Костенко, А. М. Адміністративно-територіальна реформа в Україні за оцінками депутатів місцевих рад / А. М. Костенко // Регіональні студії / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), Ю. О. Остапець, В. М. Бокоч та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Вип. 18. – С. 20–26. – Бібліогр.: с. 26 (6 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/18/6.pdf
Series/Report no.: Регіональні студії;
Abstract: У статті авторка аналізує рівень підтримки адміністративно-територіальної реформи в України депутатами місцевих рад. За результатами проведеного опитування депутатів міських рад міст Львова, Полтави, Кременчука, Сум та Ужгорода, а також суміжних до зазначених міст сільських рад встановлено, що лише незначна частина депутатів глибоко розуміють зміст адміністративної реформи в Україні, а основними джерелами інформування депутатів є нормативно-правова база та Інтернет. Лише незначна частина депутатів глибоко розуміють зміст адміністративної реформи, а більшість з них говорять лише про загальновідомі аспекти реформи. Тому інформаційний супровід реформи децентралізації має здійснюватися з урахуванням цільової роботи з депутатами. Адміністративну реформу депутати зводять більшою мірою до позиції передачі повноважень та фінансів на місця. Мало хто з них сприймають реформу як інструмент підвищення якості послуг населенню чи можливостей вирішення місцевих проблем. Саме актуалізація реформи як інструменту покращення якості послуг, вирішення місцевих проблем та задоволення потреб населення є необхідним кроком для підвищення ефективності реформи та зменшення соціальної напруги в регіонах. Народні обранці досить однобоко сприймають перспективи та загрози для свого міста. Перспективи здебільшого зводять до збільшення доходів, а загрози – до необхідності витрачати кошти міста на розбудову сільської інфраструктури. Недооцінюються такі перспективи розвитку міста, як покращення якості управління та підвищення рівня життя населення, а також такі загрози, як власний низький рівень компетентності у прийнятті рішень та збільшення соціальної напруги між міським та сільським населенням. Результати фіксують низький рівень комунікації між міським та сільським керівництвом, що зумовлює загальну недовіру та гальмування реформи. Тому діалог не лише на рівні керівництва міст та сіл, але й на рівні депутатських фракцій міг би забезпечити пошук спільних перспектив розвитку.
In the article the author analyzes the level of support of the administrative-territorial reform in Ukraine by deputies of local councils. According to the results of a survey of deputies of the city councils of Lviv, Poltava, Kremenchug, Sumy and Uzhgorod, as well as the neighboring village councils, it is established that only a small part of the deputies have a deep understanding of the content of administrative reform in Ukraine, and the main sources of informing deputies are the legal ones base and Internet. Only a small number of MPs have a deep understanding of the content of administrative reform, and most of them talk only about well-known aspects of reform. Therefore, the information support of the decentralization reform should be taken into account with the targeted work with the deputies. Administrative reform is reduced more to the position of delegation of powers and finances to the seats. Few of them see the reform as a tool to improve the quality of services to the population or to address local problems. The actualization of reform as a tool for improving the quality of services, addressing local problems and meeting the needs of the population is a necessary step to increase the effectiveness of the reform and reduce social tensions in the regions. The people’s deputies perceive the prospects and threats for their city quite one-sidedly. Prospects are largely driven by increased revenues and threats by spending the city on rural infrastructure. The prospects for urban development, such as improving the quality of government and improving the standard of living of the population, are underestimated, as well as threats to their own low level of decision-making skills and increasing social tensions between urban and rural populations. The results capture a low level of communication between city and village government, which leads to a general lack of confidence and a slowdown in reform. Therefore, dialogue not only at the level of city and village leadership, but also at the level of parliamentary factions could ensure the search for common development prospects.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68792
ISSN: 2663-6115
Appears in Collections:Регіональні студії №18 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНА РЕФОРМА В УКРАЇНІ.pdf470.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.