Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68798
Title: Е-урядування Південної Кореї: стратегія успіху
Other Titles: E-government in South Korea: the strategy of success
Authors: Андрєєва, О. М.
Keywords: електронний уряд, Південна Корея, стабільний розвиток, інформаційно-комунікаційні технології, цифрова демократія, громадянське суспільство, мобільний уряд, e-government, South Korea, sustainable development, information and communication technologies, digital democracy, civil society, mobile government
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Андрєєва, О. М. Е-урядування Південної Кореї: стратегія успіху / О. М. Андрєєва // Регіональні студії / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), Ю. О. Остапець, В. М. Бокоч та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Вип. 18. – С. 67–72. – Бібліогр.: с. 71–72 (14 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/18/13.pdf
Series/Report no.: Регіональні студії;
Abstract: Інформаційні та комунікаційні технології можуть підвищити ефективність трансформації загальної системи життєдіяльності суспільства шляхом обслуговування різноманітних потреб, кращого надання державних послуг громадянам, покращення взаємодії з бізнесом та промисловістю, розширення можливостей громадян завдяки доступу до інформації задля повномасштабної участі у прийнятті рішень для більш ефективного функціонування уряду. Електронне урядування не призначене лише для введення або використання технологічних інструментів, воно принципово прагне домогтися зміни в мисленні та культурі суспільства для інтеграції процесів та урядових функцій з метою покращення якості життя громадян. Успіх Південної Кореї на шляху побудови електронного урядування є беззаперечним та визнаним у світі. У статті досліджено понад 50-річний шлях країни від тоталітаризму з найбіднішою економікою до цифрового громадянського суспільства з ознаками прямої демократії на базі інформаційних технологій. Виділено та проаналізовано чотири етапи побудови електронного уряду в Південній Кореї. На першому етапі основна увага зосередилась на внутрішній автоматизації обробки даних та інформуванні громадян. Відбулася автоматизація діяльності всіх відомств, внутрішні урядові робочі процеси перейшли на цифрові технології, сформувалася інфраструктура електронного уряду. Другий етап вже був орієнтований на громадян та інтерактивну взаємодію «громадяни – уряд». Стали з’являтись електронні послуги, підвищилася ефективність і прозорість управління за рахунок проведення адміністративної реформи. Третій етап розбудови електронного уряду був орієнтований на конкретну людину, забезпечував відкритий доступ до даних для повної взаємодії з державою, передбачення потреб громадянина в державних послугах. На четвертому етапі, що наразі триває в Південній Кореї, реалізується стратегія розумного уряду, що орієнтована на перехід до максимального використання мобільних пристроїв і переведення всіх державних послуг у формат мобільних додатків до смартфонів. Досліджено, що ключовим елементом успіху є доступність інформації та зручність з можливістю індивідуалізувати урядову інформацію та необхідні послуги.
Information and communication technologies can improve the efficiency of transforming the total system of the society’s life by serving different needs, better providing public services to citizens, improving the interaction with business and industry, expanding the opportunities of citizens through access to information for full participation in decision making for the more effective functioning of the government. The main idea of E-government is not only use of technological tools, it is essentially seeking to change the mindset and culture of society for the integration of processes and government functions to improve the quality of life of citizens. The success of South Korea in building e-government is well known and recognized in the world. The article shows more than 50 years of country’s path from totalitarianism with the poorest economy to a digital civil society with signs of direct democracy based on information technologies. Four stages of building the e-government in South Korea have been identified and analyzed. In the first stage, the focus was on internal automatization of data processing and informing of the citizens. The automatization of the activities of all departments takes place, internal government processes are transferred to the digital technologies, and the e-government infrastructure is formed. The second stage is already aimed at citizens and the interactive deal of “citizens-government”. Electronic services are beginning to appear, efficiency and transparency of management are increased through administrative reform. The third stage of developing the e-government is targeted at a person, provides open access to data for full interaction with the state, anticipating the needs of the citizen in public services. At the fourth stage, which is currently ongoing in South Korea, the strategy of smart government is being realized, aimed at the transition to the maximum use of mobile devices and the transfer of all public services into the format of mobile applications to smartphones. It was considered that the key element of success is the availability of information and convenience, with the possibility to individualize government information and needed services.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68798
ISSN: 2663-6115
Appears in Collections:Регіональні студії №18 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Е-УРЯДУВАННЯ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ СТРАТЕГІЯ УСПІХУ.pdf330.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.