Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69055
Title: Зовнішньополітичний імідж України та її лідера як чинник забезпечення національної безпеки країни
Other Titles: Foreign political image of Ukraine and its leader as a factor of ensuring national security of the country
Authors: Лісовський, В. М.
Keywords: глобалізація, держава, влада, політичні стратегії, globalization, state, power, political strategies
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Лісовський, В. М. Зовнішньополітичний імідж України та її лідера як чинник забезпечення національної безпеки країни / В. М. Лісовський // Регіональні студії / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Вип. 28. – С. 79–83. – Бібліогр.: с. 83 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/28/14.pdf
Series/Report no.: Регіональні студії;
Abstract: У статті визначено сутність означеного феномена «зовнішньополітичний імідж держави України та її лідера» у реаліях сучасної політичної комунікації. Особлива увага спрямована та формування іміджу Української держави в умовах війни з Росією та визначені основні проблеми, котрі сьогодні існують у сфері національної безпеки в питаннях протидії можливим загрозам з боку агресора. У зв’язку з цим з’ясовано, що іміджевий поступ країни та її лідера потребує постійного підтримання зовнішньополітичними рішеннями та пошуку відповідної нової парадигми державного управління національною сферою суспільства. Проаналізовано також фактори й функції створення позитивного брендингу Української держави на міжнародній арені. Звернута увага на різні сценарії виборчого процесу. У кінці ХХ століття політики зіткнулися з ефектом багаторазового розмноження гласності всіх їхніх дій та рішень, з «ефектом лінзи», де роль власне збільшувального скла зіграли засоби масової інформації та комунікації. Водночас у ХХІ столітті роль іміджу політичного лідера багаторазово зросла, який став «найефективнішим способом роботи з масовою свідомістю», виконуючи функцію «переведення масової свідомості на автоматичні реакції». Це робота з абсолютно новою цільовою аудиторією, молоддю, котра виявилася рушійною силою виборів 2019 року. Цим і переміг Зеленський ставши президентом України. Водночас автором звернута увага на розуміння та впевненість, що імідж є не лише ефективним засобом впливу на маси, а й форматом, що дозволяє оптимізувати ролі та стратегії політичного лідера. Не маючи «достатнього» політичного досвіду президент Володимир Зеленський на сьогоднішній день зіткнувся з війною свого народу проти своїх братів, яку треба припинити. Як це зробити, ось в цьому, на наш погляд, і є імідж Президента. Позиціювання України у світі та її репутація в очах світової спільноти є тим основним напрямком іміджу президента, який дозволяє просувати державні національні інтереси на міжнародній арені.
The article identifies the essence of this phenomenon «foreign political image of the state of Ukraine and its leader» in the realities of modern political communication. The formation of the Ukraine’s image in the war with Russia and identification of the main problems that exist today in the field of national security in combating possible threats from the aggressor are in the focus of special attention. In this regard, it was clarified that the image progress of the country and its leader needs constant support by foreign policy decisions and the search for a new paradigm of public administration in the national sphere of society. The factors and functions of creating a positive branding of the Ukrainian state in the international arena and the different scenarios of the election process are analyzed. At the end of the 20th century, politicians faced the effect of multiplying the publicity of all their actions and decisions, with the «lens effect», where the role of the actual magnifying glass was played by the media and communication. At the same time, in the 21st century, the role of the political leader image has multiplied, becoming «the most effective way to work with the mass consciousness», performing the function of «switching the mass consciousness into automatic reactions». This is a work with a completely new target audience, young people, who proved to be the driving force behind the 2019 elections. This is how Zelenskyi won by becoming the President of Ukraine. At the same time, the author draws attention to the understanding and confidence that the image is not only an effective means of influencing the masses, but also a format that allows you to optimize the roles and strategies of a political leader. Lacking «sufficient» political experience, the President Volodymyr Zelenskyi has so far faced the war of his people against the brothers, which must be stopped. In our opinion, this is the image of the President. Ukraine's position in the world and its reputation in the eyes of the world community is the main direction of the president's image, which allows to promote national interests in the international arena.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69055
ISSN: 2663-6115
Appears in Collections:Регіональні студії №28 2022



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.