Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69083
Назва: Вплив соціальних мереж на громадську та політичну активність української молоді
Інші назви: Influence of social networks on public and political activity of Ukrainian youth
Автори: Богатчук, С. С.
Гайдай, І. В.
Мазило, І. В.
Ключові слова: соцмережі, Facebook, Instagram, YouTube, молодь, соціалізація, social networks, Facebook, Instagram, YouTube, youth, socialization
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Богатчук, С. С. Вплив соціальних мереж на громадську та політичну активність української молоді / С. С. Богатчук, І. В. Гайдай, І. В. Мазило // Регіональні студії / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Вип. 29. – С. 27–34. – Бібліогр.: с. 34 (32 назви); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/29/3.pdf
Серія/номер: Регіональні студії;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні соціальні мережі й сервіси Інтернету та їх вплив на поведінку користувачів, зокрема молоді. Особлива увага приділяється соціальним мережам, які стали частиною нашого життя та впливають на молодих людей, які більшість часу витрачають на перебування в них. Це – соцмережі Facebook та Instagram, YouTube, де можна розмістити інформацію, фото, картинки, відео файли професійного, політичного, науково-освітнього характеру. Відзначається, що молодь, особливо в період карантину, більше часу стала проводити в соцмережах, що ускладнює її соціалізацію, зокрема, політичну. Коронавірус вплинув на збільшення кількості користувачів Інтернету. Під час карантину населення пристосувалося до роботи в домашніх умовах за допомогою соцмереж. Доведено, що згідно зі соціологічними опитуваннями українська молодь витрачає до 62% свого часу на користування соціальними мережами. Необхідно визначити, що молодь лише 37% свого часу виділяє на отримання політичної інформації, а 11% молодих людей зовсім не цікавляться новинами, тобто, процес їх політичної соціалізації відсутній. У статті проаналізовано вплив соціальних мереж на громадянську та політичну активність молоді. Соціальні мережі стали важливими інструментами для досягнення політичних цілей та набувають вирішального впливу на формування ціннісних орієнтацій молоді. В цьому є позитивні моменти впливу Інтернету на формування політичної свідомості, громадянської позиції молодих людей, які останнім часом почали все більше цікавитися політикою. Проаналізовано, що під час виборчої компанії 2019 р. соціальні мережі використовувалися політичними силами для впливу на свій електорат. Найбільше політиками під час виборчого процесу залучалася мережа Instagram, яка має особливий вплив на українську молодь. У статті на прикладі розвитку молодіжної політики на Вінниччині відзначається діяльність Студентської Ради Вінниччини та Молодіжного Конгресу Вінниччини в межах реалізації обласної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання. Неодноразово під час карантину використовувалася Zoom- платформа для роботи з молоддю, онлайн-зустрічі з молодіжними організаціями інших областей.
The article considers the main social networks and Internet services and their impact on the behavior of users, including young people. Particular attention is paid to social networks that have become part of our lives and influence young people who spend most of their time there. These are social networks Facebook and Instagram, YouTube, where you can post information, photos, pictures, video files of professional, political, scientific and educational nature. It is noted that young people, especially during the quarantine period, began to spend more time on social networks, which complicates their socialization, in particular, political. Coronavirus quarantine period has increased the number of Internet users. During the quarantine period, the population adapted to work at home with the help of social networks. It is proved, according to opinion polls, Ukrainian youth spend up to 62% of their time using social networks. It should be noted that only 37% of young people spend their time on political information, and 11% of young people are not interested in news at all, ie, the process of their political socialization is absent. The article analyzes the impact of social networks on civic and political activity of young people. Social networks have become important tools for achieving political goals and are gaining decisive influence on the formation of value orientations of young people. There are positive aspects of the Internet's influence on the formation of political consciousness, the civic position of young people who have recently become increasingly interested in politics. It is analyzed that during the 2019 election campaign, social networks were used by political forces to influence their electorate. Most of the politicians involved in the election process were Instagram, which has a special impact on Ukrainian youth. The article on the example of the development of youth policy in Vinnytsia region notes the activities of the Student Council of Vinnytsia and the Youth Congress of Vinnytsia within the implementation of the regional target social program of national and patriotic education. During the quarantine period, the Zoom platform was repeatedly used to work with young people, online meetings with youth organizations in other areas.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69083
ISSN: 2663-6115
Розташовується у зібраннях:Регіональні студії №29 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ГРОМАДСЬКУ.pdf364.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.