Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаяць, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2025-01-07T14:31:44Z-
dc.date.available2025-01-07T14:31:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationDOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-103uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69094-
dc.description.abstractУ статті аналізується диференціація конкурентних стратегій багатонаціональних підприємств. Доведено, що для розробки стратегії багатонаціональні підприємства найчастіше використовують SWOT-аналіз. Вияв- лено, що один із шляхів підвищення конкурентоспроможності багатонаціонального підприємства є утворення стратегічних альянсів. Наголошено, що багатонаціональні підприємства для сталого розвитку і збільшення прибутковості повинні впроваджувати стратегічне управління компанією, яке пов’язане з оцінкою зовнішнього середовища, визначенням майбутніх можливостей і небезпек, формулюванням глобальних цілей і стратегій завдяки оцінки зовнішніх умов і внутрішнього аналізу сильних і слабких сторін корпорації. Ідентифіковано, що у сучасних умовах ведення бізнесу і за умов глобалізації, багатонаціональні підприємства змушені ви- користовувати нові типи стратегій, які формуються під впливом геополітичних, соціально-економічних умов у різних країнах. Зазначено, що найбільш актуальною в теперішній нестабільний час можна вважати стратегію багатонаціональної диверсифікації. Проаналізовано діяльність найбільших компаній на світовому ринку та визначено основні види міжнародних стратегій, які використовуються у їх діяльності. Розглянемо вплив ві- йни на території України на діяльність багатонаціональних підприємств і їх адаптацію стратегій діяльності до нових реалій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВОuk
dc.subjectіжнародний бізнес, багатонаціональні підприємства, міжнародний ринок, конкурентні стратегії, міжнародна конкурентоспроможність, міжнародна торгівля, конкуренціяuk
dc.titleДИФЕРЕНЦІАЦІЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ БАГАТОНАЦІОНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВuk
dc.title.alternativeDIFFERENTIATION OF COMPETITIVE STRATEGIES OF MULTINATIONAL ENTERPRISESuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Довідкові видання кафедри міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заяць, Ткачук.pdf305.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.