Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69236
Название: Стратегічні комунікації Міністерства оборони України в умовах війни
Другие названия: Strategic communications of the ministry of defense of Ukraine in war
Авторы: Хорішко, Л. С.
Ключевые слова: війна, громадськість, інформування, зв’язки з громадськістю, стратегічні комунікації, публічна дипломатія, war, public groups, informing, public relations, public diplomacy, strategic communications
Дата публикации: 2022
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Хорішко, Л. С. Стратегічні комунікації Міністерства оборони України в умовах війни / Л. С. Хорішко // Регіональні студії / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Вип. 29. – С. 105–109. – Бібліогр.: с. 109 (9 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/29/17.pdf
Серия/номер: Регіональні студії;
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено актуальність використання стратегічних комунікацій як ефективного інструменту політико-комунікативної діяльності, що сприяє формуванню колективної відповідальності у реагуванні на глобальні виклики сучасності. Стратегічні комунікації розглянуто як сукупність засобів впливу на громадськість, що використовуються у внутрішній та зовнішній політиці, сприяючи реалізації національних інтересів держави. Засобами впровадження стратегічних комунікацій визначено зв’язки з громадськістю, публічну дипломатію. Визначено, що стратегічні комунікації спрямовані на координацію зусиль політичних суб’єктів щодо популяризації своїх цінностей, програм діяльності за допомогою залучення лідерського потенціалу керівників, розширення каналів комунікативної взаємодії, результатом чого є формування довгострокового партнерського співробітництва. Конкретизовано основні принципи реалізації стратегічних комунікацій: координація зусиль, орієнтація на потреби різних аудиторій, сфокусованість на національних інтересах. Досліджено особливості використання ресурсного потенціалу стратегічних комунікацій Міністерством оборони України. У діяльності міністерства використовується дві моделі стратегічних комунікацій. Модель впливу повідомлення сприяє інформуванню внутрішньої та зовнішньої громадськості, що передбачає конкретизацію суб’єктів політико-комунікативної діяльності, змісту інформаційних повідомлень і каналів комунікації. У рамках моделі впливу повідомлення основним інструментом стратегічних комунікацій є ресурсний потенціал зв’язків з громадськістю та двоступінчата комунікація. Прагматична модель сприяє постійній комунікації представників Міністерства оборони України із світовою спільнотою. Це розширює можливості України в отриманні додаткових військових, фінансових, політичних ресурсів, необхідних для завершення війни, відновлення територіальної цілісності та суверенітету держави. У рамках прагматичної моделі основним інструментом стратегічних комунікацій є публічна дипломатія Комплексне використання основного інструментарію стратегічних комунікацій сприяє всебічному інформуванню громадськості, поглиблення співробітництва з різними стейкхолдерами, розробці заходів щодо протидії сучасним загрозам.
The article investigated the relevance of the use of strategic communications as an effective tool for political and communicative activity, which contributes to the formation of collective responsibility in responding to global challenges of today. Strategic communications as a set of means of influencing the public, used in domestic and foreign policy, contributing to the realization of national interests of the state. It was specified that strategic communications were aimed at coordinating the efforts of political actors to promote their values, programs of activities by attracting leadership potential of leaders, expanding channels of communication, resulting in the formation of long-term partnerships. The means of implementing strategic communications are public relations, public diplomacy. The basic principles of realization of strategic communications were specified: coordination of efforts, orientation on needs of various audiences, focus on national interests. The peculiarities of the use of the resource potential of strategic communications by the Ministry of Defense of Ukraine have been studied. The ministry uses two models of strategic communications. The model of the influence of the message contributes to informing the internal and external public, which involves the specification of the subjects of political and communicative activities, the content of information messages and communication channels. Within the model of the impact of the message, the main tool of strategic communications is the resource potential of public relations. The pragmatic model promotes constant communication between the representatives of the Ministry of Defense of Ukraine and the world community. This expands Ukraine’s ability to obtain additional military, financial and political resources needed to end the war, restore territorial integrity and sovereignty of the state. Within the pragmatic model, the main tool of strategic communications is public diplomacy. Comprehensive use of the basic tools of strategic communications contributes to public information, to deepen cooperation with various stakeholders, to develop measures to counter modern threats.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69236
ISSN: 2663-6115
Располагается в коллекциях:Регіональні студії №29 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ.pdf346.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.