Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69256
Title: | Проблеми та перспективи впровадження інтерактивних технологій в освітній процес у закладах вищої освіти |
Other Titles: | Problems and prospects of introducing interactive technologies in the educational proces in higher education institutions |
Authors: | Стойка, Олеся Ярославівна |
Keywords: | інтерактивні технології, освітній процес, заклад вищої освіти, навчання, навички, interactive technologies, educational process, higher education institution, learning, skills |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Стойка О. Я. Проблеми та перспективи впровадження інтерактивних технологій в освітній процес у закладах вищої освіти. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2024. Вип. 80, Т. 2. С. 287–295. |
Series/Report no.: | Актуальнi питання гуманiтарних наук; |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню проблем і перспектив впровадження інтерактивних технологій в освітній про-
цес в закладах вищої освіти. Основною метою є аналіз того, як інтерактивні методи можуть підвищити ефектив-
ність навчання, стимулюючи студентів до активного засвоєння теоретичних знань і їх практичного застосування.
Впровадження таких технологій, як мультимедійні платформи, віртуальні лабораторії та симуляційні програми,
забезпечує студентам можливість моделювати різні ситуації в безпечному середовищі, що сприяє глибшому розумін-
ню навчального матеріалу. Крім того, інтерактивні технології значно підвищують мотивацію студентів до навчан-
ня. Використання таких методів, як рольові ігри, командні проєкти та віртуальна реальність, сприяє розвитку кому-
нікативних навичок, критичного мислення і вміння працювати в команді. Це формує у студентів відповідальність за
результати навчання і спонукає їх до активної участі в освітньому процесі. Проте впровадження інтерактивних
технологій не обходиться без труднощів, серед яких недостатня підготовка викладачів, обмежений доступ до тех-
нічних ресурсів та опір студентів до нових методів. Стаття також акцентує на важливості належної технічної
інфраструктури та підготовки викладачів для успішного впровадження цих технологій. Подано рекомендації щодо
необхідності тренінгів для викладачів, поліпшення технічної бази, а також заохочення студентів до активного вико-
ристання нових інструментів. Запровадження інтерактивних технологій не лише адаптує освітні підходи до сучас-
них вимог ринку праці, але й забезпечує інтеграцію студентів в освітній процес, що підвищує їх зацікавленість і відпо-
відальність за власне навчання. У статті представлено інформацію, що узагальнює основні категорії інтерактивних
технологій, їхні переваги, виклики та можливі рішення для ефективної інтеграції в освітній процес. The article is devoted to the study of problems and prospects of introducing interactive technologies into the educational process in higher education institutions. The main goal is to analyze how interactive methods can increase the effectiveness of learning by stimulating students to actively learn theoretical knowledge and apply it in practice. The introduction of technologies such as multimedia platforms, virtual laboratories, and simulation programs provides students with the opportunity to simulate various situations in a safe environment, which contributes to a deeper understanding of the educational material. In addition, interactive technologies significantly increase students’ motivation to learn. The use of methods such as role-playing games, team projects, and virtual reality helps develop communication skills, critical thinking, and teamwork. This makes students responsible for their learning outcomes and encourages them to actively participate in the educational process. However, the introduction of interactive technologies is not without its challenges, including insufficient teacher training, limited access to technical resources, and student resistance to new methods. The article also emphasizes the importance of proper technical infrastructure and teacher training for the successful implementation of these technologies. Recommendations are made on the need for training for teachers, improving the technical base, and encouraging students to actively use new tools. The introduction of interactive technologies not only adapts educational approaches to modern labor market requirements, but also ensures the integration of students into the educational process, which increases their interest and responsibility for their own learning. The article summarizes the main categories of interactive technologies, their advantages, challenges, and possible solutions for effective integration into the educational process. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69256 |
ISSN: | 2308-4855 (Print) 2308-4863 (Online) |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.