Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69359
Название: Недобросовісна конкуренція у контексті недобросовісної реклами
Другие названия: Unfair competition in the context of unfair advertising
Авторы: Нечипоренко, С. Ю.
Ключевые слова: недобросовісна конкуренція, реклама, суб’єкт господарювання, господарська діяльність, бізнес, шкода, вина, unfair competition, advertising, economic entity, economic activity, business, damage, guilt
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Нечипоренко С. Ю. Недобросовісна конкуренція у контексті недобросовісної реклами/ С. Ю. Нечипоренко//Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №3. – С. 379-383 – Бібліогр.: с. 382-383 (5 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/308374/299876
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються питання недобросовісної конкуренції. Аналізуються практичні кейси використання недобросовісної реклами. Доведено, що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Розглядається співвідношення недобросовісної та добросовісної конкуренції. Так, недобросовісна конкуренція є порушенням норм різного законодавства, правил і звичаїв ведення бізнесу, торгівельних відносин, господарської діяльності, підприємництва тощо. У свою чергу, добросовісна конкуренція передбачає найбільш комфортні та сприятливі умови для роботи суб’єкта господарювання. У сучасному бізнесі не всі підприємці працюють сумлінно, використовуючи різні методи. Здійснено порівняльний аналіз недобросовісної конкуренції та недобросовісної реклами як реклами, що вводить або може ввести в оману споживачів реклами, завдати шкоди особам, державі чи суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначності, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження; порівняльна реклама – реклама, що містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи, прямо чи опосередковано ідентифікує конкурента або товари чи послуги, що пропонуються конкурентом. Доведено, що недобросовісна конкуренція може бути в діях як підприємців, так і суб’єктів некомерційної господарської діяльності, бюджетних установ тощо. За великим рахунком, недобросовісною кон-куренцією є будь-які дії, які перешкоджають здійсню діяльності інших суб’єктів господарської діяльності та/або надають неправомірну перевагу конкурентам, що створює перешкоди для діяльності інших суб’єктів; це може бути і зговір, і «чорній» піар, і порівняльна чи недобросовісна реклама. Розповсюдження, поширення інформації, яка може вплинути на рішення споживача придбати той чи інших товар, замовити послугу, при цьому така інформація викликає негативну реакцію споживача на конкретного суб’єкта, який реалізує такий товар чи послуги, може бути недобросовісною конкуренцією. Такі дії дуже ймовірно можуть нанести щонайменше репутаційну шкоду одному чи декільком суб’єктам господарської діяльності. Водночас, таку шкоду, причинно-наслідковий зв’язок між діями та шкодою слід буде довести.
The article deals with issues of unfair competition. Practical cases of using unfair advertising are analyzed. It has been proven that unfair competition is any action in competition that contradicts trade and other fair customs in economic activity. The ratio of unfair and fair competition is considered. Thus, unfair competition is a violation of the norms of various legislation, rules and customs of conducting business, trade relations, economic activity, entrepreneurship, etc. In turn, fair competition provides the most comfortable and favorable conditions for the business entity’s work. In modern business, not all entrepreneurs work honestly, using different methods.A comparative analysis of unfair competition and unfair advertising as advertising that misleads or may mislead consumers of advertising, cause harm to individuals, the state or society due to inaccuracy, unreliability, ambiguity, exaggeration, silence, violation of requirements regarding time, place and method of distribution was carried out; comparative advertising - advertising containing comparisons with other persons and/or goods (activities) of another person, directly or indirectly identifying a competitor or goods or services offered by a competitor.It has been proven that unfair competition can be in the actions of both entrepreneurs and subjects of non-commercial economic activity, budget institutions, etc.By and large, unfair competition is any action that hinders the activities of other economic entities and/or gives an unfair advantage to competitors, which creates obstacles for the activities of other entities; it can be a conspiracy, and «black» PR, and comparative or dishonest advertising. Dissemination of information that may influence a consumer’s decision to purchase a particular product or order a service, while such information causes a negative consumer reaction to a specific entity that sells such a product or service, may be unfair competition. Such actions are very likely to cause at least reputational damage to one or several subjects of economic activity. At the same time, such damage, cause-and-effect relationship between actions and damage should be proved.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69359
ISSN: 2788-6018
Располагается в коллекциях:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 3. 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
308374-Текст статті-712274-1-10-20240712.pdf307.56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.