Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69445
Название: | Цифровий маркетинг як засіб впливу на суспільно-політичну свідомість громадян |
Другие названия: | Digital marketing as a means of influence on socio-political consciousness of citizens |
Авторы: | Кваша, О. П. Болотіна, Е. В. Яковенко, Ю. Л. |
Ключевые слова: | політична реклама, мікротаргетинг, маніпулятивні кампанії, вибори, державна політика, political advertising, micro-targeting, manipulative campaigns, elections, public policy |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Видавничий дім "Гельветика" |
Библиографическое описание: | Кваша, О. П. Цифровий маркетинг як засіб впливу на суспільно-політичну свідомість громадян / О. П.Кваша, Е. В. Болотіна, Ю. Л. Яковенко // Регіональні студії / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Вип. 31. – С. 65–71. – Бібліогр.: с. 71 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/31/12.pdf |
Серия/номер: | Регіональні студії; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано використання технологій цифрового маркетингу як ефективного та сучасного засобу
політичних маніпуляцій. Використання таких інструментів впливу наразі стало суттєвою проблемою, оскільки
технології маніпулювання свідомістю громадян нині зазнали чималої трансформації, змінивши методи прямого
впливу на електорат на методи непрямого маніпулювання з урахуванням потенційних можливостей новітніх інформаційних комунікативних процесів впливу на цільову аудиторію. Зокрема, останні роки ознаменувалися розквітом
політичної реклами в соціальних мережах із використанням технології мікротаргетингу. Дана технологія показала
високу ефективність під час маніпулятивних кампаній. У статті на реальних прикладах розглянуто принципи роботи
та функціонування цієї технології. На даному етапі формування сучасної світової політичної системи, маркетингові політичні технології, зокрема ті, що носять маніпулятивний характер, набувають усе більшого застосування.
Відповідну тенденцію найяскравіше можна спостерігати на політичній арені Сполучених Штатів. Особливого загострення маніпуляції свідомістю електорату набувають під час виборчих кампаній. Саме тому для аналізу обрано
цей період. З’ясовано роль сучасних цифрових технологій у формуванні загальних електоральних настроїв та їх
вплив на масову свідомість громадян. У статті розглянуто та оцінено широкий спектр варіантів державної політики
для регуляторних підходів щодо запобігання зовнішнім та внутрішнім маніпуляціям, що забезпечуються цифровою політичною рекламою. Проаналізовано підходи, запропоновані дослідниками і вченими в сфері політології
та маркетингу, які обговорюються в джерелах, перелічених у бібліографії. Зроблена оцінка маніпулятивних впливів
на суспільно-політичну свідомість громадян та синтез найбільш перспективних ідей, які стосуються сучасного розвитку політичної реклами. Хоча деякі з рекомендацій буде просто реалізувати і вони отримають широку підтримку
населення в багатьох регіонах і країнах, також варто розуміти їх складності і компроміси. Різним регіонам необхідно
буде відрегулювати та адаптувати свою власну політику в цій сфері. Загалом, варто наголосити на важливість внеску кожного зі стейкхолдерів у адаптацію політик, що регулюють цифрову рекламу. Тим не менш, потреба в демократичному внеску не повинна використовуватись як виправдання для відстрочення впровадження нових правил.
Акцентовано увагу на тому, що політики повинні вжити заходів, щоб більшість рішень, що стосуються цифрових
рекламних систем, не залишалися на розсуд приватних компаній, які зі зрозумілих причин ставлять свої власні
фінансові інтереси вище за інші міркування. The article analyzes the use of digital marketing technologies as an effective and modern means of political manipulation. The use of such tools of influence has now become a significant problem, as technologies for manipulating the minds of citizens have now undergone significant transformations, changing the methods of direct influence on the electorate to methods of indirect manipulation. In particular, recent years have been marked by the rise of political advertising on social networks using micro-targeting technology. This technology has shown high efficiency during manipulative campaigns. The article considers the principles of operation and operation of this technology on real examples. At this stage of the formation of the modern world political system, marketing political technologies, in particular those that are manipulative in nature, are becoming increasingly used. This trend can be seen most clearly in the political arena of the United States. Manipulation of the electorate’s consciousness is especially acute during election campaigns. That is why this period was chosen for the analysis. The role of modern digital technologies in the formation of general electoral moods and their impact on the mass consciousness of citizens is clarified. The article considers and evaluates a wide range of public policy options for regulatory approaches to prevent external and internal manipulation provided by digital political advertising. The approaches proposed by researchers and scientists in the field of political science and marketing, which are discussed in the sources listed in the bibliography, are analyzed. An assessment of the manipulative effects on the socio-political consciousness of citizens and a synthesis of the most promising ideas related to the modern development of political advertising. While some of the recommendations will be easy to implement and they will receive widespread public support in many regions and countries, it is also worth understanding their complexities and trade-offs. Different regions will need to adjust and adapt their own policies in this area. In general, the importance of each stakeholder’s contribution to adapting policies governing digital advertising should be emphasized. However, the need for a democratic contribution should not be used as an excuse to delay the introduction of new rules. Emphasis is placed on the need for policymakers to ensure that most decisions regarding digital advertising systems are not left to private companies, which for obvious reasons put their own financial interests above other considerations. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69445 |
ISSN: | 2663-6115 |
Располагается в коллекциях: | Регіональні студії №31 2022 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ.pdf | 403.2 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.