Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69502
Title: | Цифрова трансформація освіти майбутнього: стандарти, норми та правила |
Authors: | Гасинець, Ярослава Степанівна Вакерич, Михайло Михайлович Куртяк, Федір Федорович |
Keywords: | цифровізація освіти, цифрове навчальне середовище, цифрова грамотність, цифрові педагогічні компетенції, digital-skills. |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Гасинець Я.С., Вакерич М.М., Куртяк Ф. Ф. Цифрова трансформація освіти майбутнього: стандарти, норми та правила. Академічні візії. 2023. Вип. №6. |
Abstract: | У науковій розвідці висвітлено проблему позиціонування цифрового освітнього кластера в поточних та довгострокових освітніх стратегіях. У статті визначено практично-педагогічні та теоретико-методологічні настанови для цифрових трансформацій, які регулюють процеси інновацій в освітній системі. Вказано на необхідність контролювати процеси цифровізації освітнього простору, щоб уникнути нівелювання фундаментальних цільових принципів освіти. Методологічною основою дослідження визначено комплекс методів науково-педагогічного дискурсу, завдяки якому здійснено моделювання статусу цифрового сегмента в освіті майбутнього. У результатах дослідження виявлено тенденцію до збільшення частки цифрового складника в сучасній освіті та суттєве збільшення цифрового впливу в коротко- та довгостроковій перспективі. Перспективним напрямом досліджень визначено потребу вироблення ефективних інструментів та механізмів регулювання балансу традиційних й інноваційних вимірів у освітніх стратегіях. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69502 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри генетики, фізіології рослин та мікробіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гасинець Ярослава Степанівна.pdf | 247.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.