Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолдіжар, Патріція Олександрівна-
dc.contributor.authorІгнатко, Олеся Іванівна-
dc.contributor.authorГаджега, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorДутко, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorЛопіт, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorЛізанець, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-22T12:25:25Z-
dc.date.available2025-01-22T12:25:25Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.identifier.citationЗагальний огляд хворого. Діагностичне значення симптомів, виявлених при огляді хворого : навч.-метод. посіб. для студ. мед. ф-тів вищ. мед. навч. закл. III-IV рівнів акредитації / Болдіжар П. О., Ігнатко О. І., Гаджега В. М., Дутко О. О., Лопіт М. М., Лізанець Н. В. ; рец. : О. М. Горленко, М. А. Дербак ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Ужгородський національний університет». — Ужгород : ФОП Сабов А. М., 2025. — 222 с. — Бібліогр.: с. 216— 221. — ISBN 978-617-8127-48-0.uk
dc.identifier.isbn978-617-8127-48-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69661-
dc.descriptionНавчальний посібник складається з чотирьох розділів, кожен з яких присвячений загальному огляду пацієнтів та обстеженню хворих (огляд, пальпація, перкусія та аускультація) з терапевтичною, хірургічною та педіатричною патологією. Викладено методи обʼєктивного обстеження хворого з урахуванням сучасних вимог та досягнень, відповідно до навчальної програми підготовки студентів медичного факультету.uk
dc.descriptionЗатверджено та рекомендовано до друку вченою радою медичного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (протокол № 8 від 7листопада 2024 р.).-
dc.description.abstractПрактика студентів вищих медичних навчальних закладів є невід’ємною частиною навчального процесу. Не дарма великий математик XIX ст. Пафнутій Чебишев сказав: «Теорія без практики мертва і безплідна, практика без теорії безкорисна і згубна». Тому важливо отримати якісні теоретичні знання, але ще важливіше – застосувати їх на практиці, вийшовши зі стін вишу у «велике життя». Практика передбачає навчання умінню правильно клінічно мислити, оцінювати стан пацієнта, досконало володіти технікою фізикального обстеження, складати план дообстеження пацієнта, оцінювати його результати, вибрати правильну тактику лікування. Крім того, студенти опановують оформлення медичної документації, основні правила деонтології та медичної етики, поводження у трудовому колективі. Зважаючи на структурований поділ програми, протягом практики майбутні лікарі удосконалюють практичні вміння з хірургії, терапії та педіатрії. Цей навчальний посібник призначений для студентів ІІІ-V курсів медичного факультету. Містить основні розділи програми з пропедевтики внутрішніх хвороб, хірургії та педіатрії. У посібнику лаконічно та послідовно подано методику фізикального дослідження хворих із терапевтичною, хірургічною та педіатричною патологією. На основі цих стислих схем фізикального обстеження можливо швидко і якісно встановити попередній діагноз. Це має велике практичне значення не лише для студентів, а й для сімейних лікарів-практиків. Посібник підготовлено колективом викладачів кафедр хірургічних хвороб та пропедевтики внутрішніх хвороб та терапії медичного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Усі зауваження та побажання стосовно покращення якості навчального посібника будуть прийняті авторами з вдячністю і ретельно вивчені.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Сабов А.М.uk
dc.subjectогляд хворогоuk
dc.subjectхірургіяuk
dc.subjectтерапіяuk
dc.subjectпедіатріяuk
dc.subjectзагальний стан хворогоuk
dc.titleЗагальний огляд хворого. Діагностичне значення симптомів, виявлених при огляді хворогоuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeНавчальний посібникuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри хірургічних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОСІБНИК .pdfЗагальний огляд хворого. Діагностичне значення симптомів, виявлених при огляді хворого1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.