Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69696
Title: Learning grammar for language acquisition
Other Titles: Роль граматики в опануванні мовою
Authors: Kondra, O. V.
Keywords: grammar, fluency, language skills, teaching strategies, language acquisition, граматика, вільне володіння мовою, мовні навички, стратегії викладання, вивчення мови
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Kondra, O. V. Learning grammar for language acquisition / O. V. Kondra // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 36. – С. 84–88. – Бібліогр.: с. 88 (6 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/36/15.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Along with speaking, reading, writing and listening, grammar is one of the most important skills in the acquisition of a foreign language. It helps people gain new knowledge, keep in touch with friends, and immerse themselves in the fascinating world of literature, history, and other achievements of human intellect. This article draws special attention to learning grammar as the most essential vital skill, crucial in learning English or any other foreign language. The article emphasizes the importance of grammar in a well-rounded education and foreign language learning, considering it as a powerful contributor to learning, personal and intellectual growth. The article describes the importance and necessity of mastering grammar. It also identifies approaches to the teaching and learning of grammar that contribute to the achievement of proficiency. It shows how grammar relates to other skills and how they depend on each other. The article introduces various strategies in teaching grammar and their specific features. All grammar teaching strategies have a specific place and role in achieving fluency, so they are all important for language acquisition. The misconceptions associated with mastering grammar are also discussed in the article. It pays attention to specific steps in teaching and learning grammar. The article highlights the role of grammar in fluency acquisition, particularly accuracy and clarity of communication. The article shows that there is a correlation between language fluency and the level of grammar acquisition. Those who have mastered grammar are good at writing and are successful in any learning process. That's why the level of grammar acquired is so important in language learning. It is also seen as one of the most challenging areas that needs more attention at all levels of education.
Поряд з говорінням, читанням, письмом та аудіюванням, граматика є однією з найважливіших навичок у вивченні іноземної мови. Вона допомагає людям здобувати нові знання, підтримувати зв'язок з друзями, занурюватися у захоплюючий світ літератури, історії та інших досягнень людського інтелекту. У цій статті особлива увага приділяється вивченню граматики як життєвоважливої навички, що має вирішальне значення у вивченні англійської чи будь-якої іншої іноземної мови. Стаття підкреслює важливість граматики у всебічній освіті та вивченні іноземних мов, розглядаючи її як потужний фактор навчання, особистісного та інтелектуального зростання. У статті описано важливість і необхідність оволодіння граматикою. Вона також визначає підходи до викладання та вивчення граматики, які сприяють досягненню високого рівня володіння мовою. Показано, як граматика пов'язана з іншими навичками і як вони залежать одна від одної. Стаття знайомить з різними стратегіями викладання граматики та їхніми специфічними особливостями. Усі стратегії навчання граматики мають певне місце і роль у досягненні вільного володіння мовою, тому всі вони є важливими для оволодіння мовою. У статті також обговорюються помилкові уявлення, пов'язані з опануванням граматики. Звертається увага на конкретні кроки у викладанні та вивченні граматики. Підкреслюється роль граматики в оволодінні вільним володінням мовою, зокрема, точністю і ясністю спілкування. У статті показано, що існує кореляція між вільним володінням мовою та рівнем засвоєння граматики. Ті, хто опанував граматику, добре пишуть і досягають успіху в будь-якому навчальному процесі. Ось чому рівень засвоєння граматики так важливий у вивченні мови. Вона також вважається однією з найскладніших сфер, яка потребує більшої уваги на всіх рівнях освіти.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69696
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Вип. 36. 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LEARNING GRAMMAR FOR LANGUAGE ACQUISITION.pdf357.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.