Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69765
Title: Особливості психоемоційного стану у жінок при "синдромі ранніх втрат" вагітностей в анамнезі, асоційованого з дисбіозом піхви
Other Titles: Psychoemotic state features in the pregnant women with "previous loss syndrome" in anamnesis associated with vaginal dysbiosis
Authors: Федишин, Тетяна Володимирівна
Маляр, Василь Андрійович
Keywords: вагітність, репродуктивні втрати, дисбіоз, психоемоційний стан, pregnancy, reproductive losses, dysbiosis, psycho-emotional state
Issue Date: 2017
Publisher: ТОВ "Поліграфцентр "Ліра"
Citation: Федишин Т. В. Особливості психоемоційного стану у жінок при "синдромі ранніх втрат" вагітностей в анамнезі, асоційованого з дисбіозом піхви / Т. В. Федишин, В. А. Маляр // Проблеми клінічної педіатрії: науково.-пракичний журнал/ голов. ред. О. М. Горленко. – Ужгород: Поліграфцентр " Ліра", - 2017. - № 1-2. - С. 120-124. Бібліогр.: с.123-124 (11 назв).
Abstract: У даній статті приведений порівняльний аналіз психоемоційного стану у жінок при вагітності з ранніми втратами в анамнезі асоційованих з дизбіозом піхви. Встановлено, що у даної групи вагітних існує високий рівень показників ситуативної і особистістної тривожності та стану депресії, що потребує включення психотерапевтичних заходів в процесі медикаментозного лікування.
In this article was presented the comparative analysis of the women emotional state with "рrevious loss syndrome" associated by vaginal dysbiosis. This pregnant women group have a high level of indicators of situational and personality anxiety and the depression state, which requires the psychotherapeutic measures inclusion in the treatment process
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69765
ISSN: 1998-6475
Appears in Collections:Проблеми клінічної педіатрії. Випуск 1-2 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Особливості психоем.pdf822.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.