Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6981
Назва: Імідж України в російських електронних засобах масової інформації (на прикладі телеканалів ОРТ, НТВ та РТР)
Автори: Бідзіля, Юрій Михайлович
Стецків, Мар’яна
Ключові слова: імідж, відносини, засоби масової інформації, бренд-політика, інформаційний простір, соціологічні дослідження, формування, медіаполітика, дослідження, випуск новин
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Бідзіля, Ю. Імідж України в російських електронних засобах масової інформації (на прикладі телеканалів ОРТ, НТВ і РТР) / Ю. Бідзіля, М. Стецків // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія / редкол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 20. – С. 85–88. – Бібліогр.: с. 87 (7 назв).
Серія/номер: Філологія;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується шляхи формування іміджу України в російських електронних мас-медіа. Ключові слова: імідж, відносини, засоби масової інформації, бренд-політика, інформаційний простір, соціологічні дослідження, формування, медіаполітика, дослідження, випуск новин.
The subject of the article is ways of Ukraine image forming in Russian electronic mass media. Key words: image, relationships, mass media, brand policy, information space, sociological investigations, forming, media policy, investigation, news airplay.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6981
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 20 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІМІДЖ УКРАЇНИ В РОСІЙСЬКИХ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБАХ.pdf377.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.