Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69920
Назва: | Психолого-педагогічні основи діяльності асистента вчителя та асистента вихователя закладів освіти |
Автори: | Потюк, Софія Василівна |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні основи діяльності асистента вчителя та асистента вихователя закладів освіти: методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни (для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)/ Укладач С.В. Потюк. Ужгород, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2025. 96 с. |
Опис: | У методичних рекомендаціях висвітлено нормативно-правові, теоретичні та практичні аспекти роботи асистентів вихователів у інклюзивних групах закладів дошкільної освіти та асистентів вчителів в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти. Проаналізовано завдання та функції асистента вчителя/асистента вихователя. Висвітлено роль асистента в складанні індивідуальної програми розвитку дитини з порушеннями психофізичного розвитку. Представлено зразки введення асистентом документації. Розкрито питання співпраці асистента вихователя з вихователем, асистента вчителя з вчителем, з командою психолого-педагогічного супроводу, з батьками або законними представниками. Представлено план практичних занять, дібрано ситуативні задачі та подано термінологічний словник. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Методичні рекомендації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69920 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально - методичні видання кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні р.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.