Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69920
Назва: Психолого-педагогічні основи діяльності асистента вчителя та асистента вихователя закладів освіти
Автори: Потюк, Софія Василівна
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні основи діяльності асистента вчителя та асистента вихователя закладів освіти: методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни (для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)/ Укладач С.В. Потюк. Ужгород, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2025. 96 с.
Опис: У методичних рекомендаціях висвітлено нормативно-правові, теоретичні та практичні аспекти роботи асистентів вихователів у інклюзивних групах закладів дошкільної освіти та асистентів вчителів в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти. Проаналізовано завдання та функції асистента вчителя/асистента вихователя. Висвітлено роль асистента в складанні індивідуальної програми розвитку дитини з порушеннями психофізичного розвитку. Представлено зразки введення асистентом документації. Розкрито питання співпраці асистента вихователя з вихователем, асистента вчителя з вчителем, з командою психолого-педагогічного супроводу, з батьками або законними представниками. Представлено план практичних занять, дібрано ситуативні задачі та подано термінологічний словник.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69920
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні видання кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні р.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.