Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69929
Title: Можливості використання у дітей інноваційної психокорекційної програми в комплексному лікуванні вегетативних дисфункцій із гіпертензією
Other Titles: Feasibility of psycho innovative programs in treatment children with autonomic dysfunction with hypertension
Authors: Мітюряєва, І.О.
Бурлай, Валентин Григорович
Кухта, Наталія Миколаївна
Гнилоскуренко, Ганна Валеріївна
Тарнавська, О.В.
Keywords: діти, вегетативна дисфункція з гіпертензією, інноваційна психокорекційна програма, children, autonomic dysfunction with hypertension, innovative psychocorrection program
Issue Date: 2017
Publisher: Поліграфцентр "Ліра"
Citation: Можливості використання у дітей інноваційної психокорекційної програми в комплексному лікуванні вегетативних дисфункцій із гіпертензією / І. О. Мітюряєва, В. Г. Бурлай, Н. М. Кухта, Г. В. Гнилоскуренко, О. В. Тарнавська // Проблеми клінічної педіатрії: науково-практ. журнал/ голов. ред. О. М. Горленко. – Ужгород: Поліграфцентр " Ліра", - 2017. - № 1-2. - С. 140-149. - - Бібліогр.: с. 148- 149 (14 назв).
Abstract: У дослідженні брали участь 44 дитини віком 12–17 років, у яких за результата-ми всебічного загальноклінічного, лабораторно-інструментального дослідження діагностовано ВД з гіпертензією, що перебували на лікуванні у стаціонарі Центру вегетативних дисфункцій м. Київ при ДКЛ №6. Довготривале психічне навантаження у школі та поза школою, невміння конструктивно вирішувати проблеми і конфлікти, нестабільність стосунків між однолітками, відсутність близького контакту в родині, нехтування режимом дня, небезпечна залежність від інтернету, мобільного телефону сприяє захворюванню на ВД з гіпертензією у дітей. Включення до тренінгових занять музичних творів, малювання, жартівливих оповідань (гелотологія) допомогли підліткам мобілізувати внутрішні механізми саморегуляції, сприяли формуванню навичок боротьби зі стресом, зменшенню надлишкової агресії (гніву) та одночасно вивченню різних аспектів особистої поведінки, доброзичливого ставлення один до одного, що дозволило гармонізувати їх психоемоційний стан та підвищити успішність лікування. Виходячи з позицій доказовості, інноваційну психокорекційну програму «Наші ліки – музика, сміх, творчість» з елементами музикотерапії, ізотерапії, гелотології завдяки їх позитивному впливу на психічний та фізичний стан підлітків, слід розглядати як ефективну складову комплексного лікування.
The study involved 44 children aged 12-17 years in which the results of a comprehensive general clinical, laboratory and instrumental studies diagnosed autonomic dysfunction with hypertension who were treated at the hospital of Kiev Center of autonomic dysfunction Hospital №6. Long-term mental stress in school and out of school, inability to constructively solve problems and conflicts, unstable relationships between peers, lack of close contact in the family, neglect Diet dangerous dependence on the Internet, mobile phones contributes to disease autonomic dysfunction with hypertension in children. Inclusion trainings music, painting, humorous stories (helotolohiya) helped adolescents mobilizing internal mechanisms of self-regulation, favored the development of skills to deal with stress, reduce excessive aggression (anger) and simultaneously studying different aspects of personal behavior, friendly towards each other, allowing harmonize their psycho-emotional state and improve the success of treatment. Based on the items of evidence, psycho innovative program “Our medicines - music, laughter, creativity” with elements of music therapy, isotherapy, helotolohiyi due to their positive effects on mental and physical condition of adolescents should be seen as an effective component of a comprehensive treatment.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69929
ISSN: 1998-6475
Appears in Collections:Проблеми клінічної педіатрії. Випуск 1-2 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Можливості використання.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.