Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69951
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-30T17:26:27Z-
dc.date.available2025-01-30T17:26:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКорсак Р. Педагогічні та культурні аспекти підготовки персоналу у міжнародній готельній індустрії. Актуальні питання гуманітарних наук: / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 80. Том 1. С. 312-319.uk
dc.identifier.issn2308-4855 (Print)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69951-
dc.descriptionАвтор аналізує сучасні підходи до підготовки персоналу, акцентуючи на важливості розвитку міжкультурної компетентності, емпатії та практичних навичок. Використання таких теоретичних моделей, як концепція «культурного шоку» К. Оберга чи модель «культурних вимірів» Г. Хофстеде, дозволяє ефективно формувати у майбутніх фахівців здатність до адаптації та розуміння потреб клієнтів із різних культур. Також, у статті аналізується зарубіжний досвід підготовки персоналу, включаючи дуальну систему навчання у Швейцарії, корпоративні академії у США та філософію концепції гостинності «Омотенаші» у Японії. Особливу увагу приділено педагогічним підходам, таким як впровадження практико-орієнтованого навчання, проведення міжкультурних тренінгів та розвиток мовних навичок. Наприкінці статті наголошується на необхідності створення освітніх програм, які враховують як глобальні стандарти гостинності, так і національні особливості. Інтеграція педагогічних та культурних компонентів у підготовку персоналу сприяє покращенню якості обслуговування, запобіганню міжкультурним конфліктам та зміцненню конкурентних позицій готелів на світовому ринку. Таким чином, стаття є комплексним аналізом теоретичних основ і практичних рішень, спрямованих на підвищення рівня підготовки персоналу у міжнародній готельній індустрії.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню педагогічних та культурних аспектів підготовки персоналу у міжнародній готельній індустрії. Автор акцентує увагу на необхідності інтеграції міжкультурної компетенції до освітніх програм, як ключового елемента професійної підготовки персоналу міжнародної готельної індустрії. Зазначене включає здатність розуміти культурні особливості різних націй, адаптуватися до них і ефективно комунікувати із представниками різних культур. У сучасних умовах глобалізації це стає незамінною навичкою, що дозволяє співробітникам не тільки забезпечувати високий рівень обслуговування, але й створює комфортне середовище для гостей із різних куточків світу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher– Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectміжнародна готельна індустрія, персонал, педагогіка, культура, професійна підготовка, гостинність.uk
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ТА КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ У МІЖНАРОДНІЙ ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇuk
dc.title.alternativePEDAGOGICAL AND CULTURAL ASPECTS OF STAFF TRAINING IN THE INTERNATIONAL HOTEL INDUSTRYuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Корсак ПЕДАГОГІЧНІ ТА КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ У МГІ.pdf243.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.