Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМилян, Жанна Іванівна-
dc.date.accessioned2025-02-02T20:28:07Z-
dc.date.available2025-02-02T20:28:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМилян Ж. І. Гуманістична спрямованість освітнього процесу в початковій школі Великої Британії. Norwegian Journal of development of the International Science. 2021. Вип. 62(2). Р. 36–40.uk
dc.identifier.otherDOI: 10.24412/3453-9875-2021-62-2-36-40-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70065-
dc.description.abstractBased on the analysis of the scientific literature, it is established that in the educational work with children of the primary schools its overall humanistic orientation is important. Humanistic dominants in education are represented by humanistic values, which form the theoretical and ideological basis of the process of education of children and determine the most essential features, principles, as well as specific forms and methods of work prevention and correction of deviant behavior of children. The main humanistic dominants in social-pedagogical work with children are identified and analyzed (accepting each child as he is; individual approach; trust and openness in the pedagogical interaction of the caregiver and the pupil; ensuring the right of children to organize their lives independently; health protection etc.).uk
dc.description.abstractНа основі аналізу наукової літератури встановлено, що у навчально- виховній роботі з дітьми почат- кової школи Великої Британії важливе значення має її загальна гуманістична спрямованість. Гуманістичні домінанти у вихованні представлені гуманістичними ціннісними орієнтирами, що становлять теоретичну й ідеологічну основу процесу виховання дітей і визначають найбільш істотні риси, принципи, конкретні форми й методи роботи. Визначено і проаналізовано основні гуманістичні домінанти у соціально-педаго- гічній роботі з дітьми (прийняття кожної дитини такою, якою вона є; індивідуальний підхід; довіра і відк- ритість у педагогічній взаємодії вихователя і вихованця; забезпечення права дітям самостійно організову- вати своє життя; збереження здоров’я та ін).uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesNorwegian Journal of development of the International Science;-
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectchildren, educational workuk
dc.subjecthumanistic dominantsuk
dc.subjectGreat Britainuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectвиховна роботаuk
dc.subjectгуманістичні домінантиuk
dc.subjectВелика Британіяuk
dc.titleHumanistic orientation of educational process in primary school of Great Britainuk
dc.title.alternativeГуманістична спрямованість освітнього процесу в початковій школі Великої Британіїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36-40.pdf643.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.