Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70065
Назва: | Humanistic orientation of educational process in primary school of Great Britain |
Інші назви: | Гуманістична спрямованість освітнього процесу в початковій школі Великої Британії |
Автори: | Милян, Жанна Іванівна |
Ключові слова: | primary school, children, educational work, humanistic dominants, Great Britain, початкова школа, діти, виховна робота, гуманістичні домінанти, Велика Британія |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Милян Ж. І. Гуманістична спрямованість освітнього процесу в початковій школі Великої Британії. Norwegian Journal of development of the International Science. 2021. Вип. 62(2). Р. 36–40. |
Серія/номер: | Norwegian Journal of development of the International Science; |
Короткий огляд (реферат): | Based on the analysis of the scientific literature, it is established that in the educational work with children of
the primary schools its overall humanistic orientation is important. Humanistic dominants in education are represented by humanistic values, which form the theoretical and ideological basis of the process of education of children
and determine the most essential features, principles, as well as specific forms and methods of work prevention
and correction of deviant behavior of children. The main humanistic dominants in social-pedagogical work
with children are identified and analyzed (accepting each child as he is; individual approach; trust and openness
in the pedagogical interaction of the caregiver and the pupil; ensuring the right of children to organize their lives
independently; health protection etc.). На основі аналізу наукової літератури встановлено, що у навчально- виховній роботі з дітьми почат- кової школи Великої Британії важливе значення має її загальна гуманістична спрямованість. Гуманістичні домінанти у вихованні представлені гуманістичними ціннісними орієнтирами, що становлять теоретичну й ідеологічну основу процесу виховання дітей і визначають найбільш істотні риси, принципи, конкретні форми й методи роботи. Визначено і проаналізовано основні гуманістичні домінанти у соціально-педаго- гічній роботі з дітьми (прийняття кожної дитини такою, якою вона є; індивідуальний підхід; довіра і відк- ритість у педагогічній взаємодії вихователя і вихованця; забезпечення права дітям самостійно організову- вати своє життя; збереження здоров’я та ін). |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70065 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
36-40.pdf | 643.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.