Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70376
Название: Проблеми захисту авторського права на ігровий контент
Другие названия: Problems of copyright protection for gaming content
Авторы: Литвиненко, Є. В.
Твердохліб, Я. В.
Ключевые слова: ігровий контент, авторське право, інтелектуальна власність, захист акторського право, правовий захист ігрового контенту, gaming content, copyright, intellectual property, protection of actor’s rights, legal protection of gaming content
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Литвиненко Є. В. Проблеми захисту авторського права на ігровий контент/ Є. В. Литвиненко, Я. В. Твердохліб//Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №5. – С. 188-192 – Бібліогр.: с. 192 (16 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/312969/303990
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена комплексному дослідженню актуальних проблем захисту авторського права на ігровий контент у контексті стрімкого розвитку індустрії відеоігор. У дослідженні розглядаються особливості правової охорони різноманітних елементів відеоігор, включаючи програмний код, аудіовізуальні компоненти, сюжетні лінії та персонажів. Аналізуються основні виклики, з якими стикаються розробники та видавці при захисті своїх прав інтелектуальної власності, зокрема проблеми несанкціонованого копіювання, піратства та створення неліцензійних модифікацій. Проаналізовано термінологічний апарат галузі, зокрема розглянуто поняття «відеогра», яке широко використовується у міжнародній практиці. Водночас встановлено, що в європейському правовому просторі превалює термін «комп’ютерна гра». Ця термінологічна відмінність відображає регіональні особливості у підходах до класифікації та правового регулювання інтерактивних розважальних продуктів. Незважаючи на певні семантичні розбіжності, обидва терміни охоплюють електронні ігри, що функціонують на різноманітних цифрових платформах. З розвитком онлайн-можливостей відеоігри вийшли далеко за межі ізольованої та закритої субкультури, якою вони були раніше. Зараз відеоігри створюють інтерактивну віртуальну спільноту та процвітаючий бізнес, який є частково художнім вираженням, частково спортивними змаганнями та частково масовими розвагами. Проведено комплексний аналіз широкого спектру судових прецедентів з різних юрисдикцій, які стосуються захисту прав на відеоконтент у галузі інтерактивних розваг. Вивчення цих судових рішень дозволило виявити ключові правові підходи та принципи, що застосовуються при розгляді справ про порушення авторських прав на елементи відеоігор. З’ясовано, що відмінності відеоігор від інших об’єктів інтелектуальної власності призвели до труднощів у визначенні правового режиму, що найбільше відповідає їх специфіці. Відеоігри включають безліч складових елементів, багато з яких претендують на правовий захист. Зростання залучення їх в цивільний оборот породило нагальну актуальність проблеми охороноздатності авторського права на ігровий контент.
The article is devoted to a comprehensive study of the current issues of copyright protection of game content in the context of the rapid development of the video game industry. The study examines the peculiarities of legal protection of various elements of video games, including software code, audiovisual components, storylines and characters. It analyses the main challenges faced by developers and publishers in protecting their intellectual property rights, including unauthorised copying, piracy and unlicensed modifications. The author analyses the terminology of the industry, in particular, the concept of ‘video game’ which is widely used in international practice. At the same time, the author establishes that the term ‘computer game’ prevails in the European legal space. This terminological difference reflects regional peculiarities in approaches to classification and legal regulation of interactive entertainment products. Despite certain semantic differences, both terms cover electronic games operating on various digital platforms. With the development of online capabilities, video games have moved far beyond the isolated and closed subculture they once were. Video games now create an interactive virtual community and a thriving business that is part artistic expression, part sporting competition and part mass entertainment. A comprehensive analysis of a wide range of court precedents from different jurisdictions relating to the protection of rights to video content in the field of interactive entertainment was carried out. The study of these court decisions allowed the author to identify the key legal approaches and principles applied in cases of copyright infringement of video game elements.It is found that the differences between video games and other intellectual property objects have led to difficulties in determining the legal regime most appropriate to their specifics. Video games include a variety of constituent elements, many of which are eligible for legal protection. The growing involvement of video games in civilian circulation has given rise to the urgent problem of copyright protection for game content.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70376
ISSN: 2788-6018
Располагается в коллекциях:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 5. 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
312969-Текст статті-724065-1-10-20241008.pdf344.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.