Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70456
Title: | Гувернерство як своєрідна педагогічна системи індивідуальної освіти дитини в сім'я |
Other Titles: | The соасh as аn original pedagogical system of individual education of cliild іn а fаmіlу. |
Authors: | Голова, Наталія Іванівна |
Keywords: | Виховання,, навчання,, диференційований підхід,, соціальний гувернер,, освіта,, альтернатuвна освіта,, гувернерство,, професійний імідж,, education,, training, personality,, alternative education,, adifferentiated approach,, social tutor, home tutor,, professional image, preschooler,, coach |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | УжНУ " Говерла" |
Citation: | Наталія, Г. Гувернерство як своєрідна педагогічна системи індивідуальної освіти дитини в сім'я / Г. Наталія // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – №Вип. 1 (6). – С. 19–24. – Бібліогр.: с. 23–24 (10 назв). – рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Abstract: | У статті розглядається гувернерство як понятійна категорія та ШІьmернатuвна освіта. Соціально-економічні чинники відродження гувернерства в нашій державі та вплив індuвідуШІьного навчання та виховання на розвиток дитини. The basic tasks, functions, duties and purpose of activity of tutor, and the differentiated approach. Advantages of domestic education are examined, specifying оn the problems of state preschool education. The factors of modern model of tµtor and development of individual professional image of specialist are grounded |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1cPBv9edsxP20YstFiQ3FdkIWT24JPfRp/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70456 |
Appears in Collections: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.