Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70499
Title: Дослідницька підготовка студентів у вищих навчальних закладах як умова формування конкурентноспроможності майбутніх фахівців
Other Titles: Research training of students іn higher education institution as а condition for the for­mation of future specialists competitiveness.
Authors: Москалюк, Наталія Володимирівна
Keywords: вища школа,, дос­лідницькі вміння., компетентність,, фахівець, дослідницька діяльність,
Issue Date: 2015
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Москалюк, Н. Дослідницька підготовка студентів у вищих навчальних закладах як умова формування конкурентноспроможності майбутніх фахівців / Н. Москалюк // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 56–61. – Бібліогр.: с. 60–61 (15 назв). – рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: У статті розглядається проблема дослідницької підготовки студентів у вищих навча­льних закладах як умова формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця. Про­аналізовано поняття «компетентність», «дослідницька діяльність», «дослідницькі вміння», визначені компоненти готовності майбутніх вчителів до дослідницької діяльності та ви­значені особливості реалізації готовності до праці.
The problem of the research training of students іn higher education as а condition for the fшmation of future professional competitiveness. Analyzed the concept of "competence", "Research", "research skills" bу components of rure teachers to research and implement the features willingness to work.
Description: https://drive.google.com/file/d/1eAJCXUaBBxH1BqzFd9k1Vfr5ov6GtS9W/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70499
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.