Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70518
Назва: | Роль політичного іміджу у виборчих кампаніях: як образ лідера впливає на результати виборів |
Інші назви: | The role of political image in election campaigns: how the image of the leader affects the election results |
Автори: | Перепелиця, Н. О. |
Ключові слова: | політичний імідж, виборча кампанія, виборці, лідер, вибори, позиціонування, political image, election campaign, voters, leader, elections, positioning |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Перепелиця, Н. О. Роль політичного іміджу у виборчих кампаніях: як образ лідера впливає на результати виборів / Н. О. Перепелиця // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 35. – С. 183–188. – Бібліогр.: с. 188 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/35/30.pdf |
Серія/номер: | Регіональні студії; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу впливу політичного іміджу лідера на результати виборчих кампаній. Сучасна
політична наука досліджує природу іміджу лідера як соціально-політичного феномену та його механізм
впливу на результати виборів. Однак єдиного підходу до цього питання досі не існує, що підкреслює актуальність дослідження. Розуміння того, як формування і підтримка позитивного іміджу можуть впливати на
виборчі результати, є критично важливим для політтехнологів і консультантів, оскільки це дозволяє ефективно планувати кампанії, розробляти комунікаційні стратегії та досягати кращих результатів на виборах.
Розробка цілеспрямованих політичних месиджів і медіа-кампаній може значно покращити результати виборів. Суперечливі результати наукових досліджень, що відображають неоднозначність у розумінні впливу іміджу на виборців, підтверджують необхідність детальнішого аналізу. З огляду на це, метою статті є аналіз
впливу образу лідера на результати виборів, що має допомогти з'ясувати, які аспекти іміджу лідера мають
найбільший вплив на виборчі рішення і як розробити ефективні стратегії позиціонування в виборчій кампанії.
Для досягнення цієї мети з’ясовується, яким чином образ лідера впливає на сприйняття виборців і результати виборчих кампаній; виявляється, які елементи іміджу є найбільш важливими для успіху на виборах, і як
їх можна оптимально використовувати для досягнення позитивного результату; розроблено рекомендації
для політтехнологів і консультантів щодо формування і підтримки позитивного іміджу кандидата, щоб максимально підвищити його шанси на перемогу на виборах. Для цього використовуються такі методи дослідження як контент-аналіз медіа-матеріалів, системний підхід, структурно-функціональний, порівняльний,
семантичний аналіз та метод синтезу. Результати дослідження підтверджують, що політичний імідж суттєво
впливає на виборчі результати, а ефективність кампанії залежить не тільки від позитивного іміджу, але й від
його здатності адаптуватися до змінюваних умов. The article is devoted to the analysis of the influence of the leader's political image on the results of election campaigns. Modern political science investigates the nature of the leader's image as a socio-political phenomenon and its mechanism of influence on election results. However, there is still no single approach to this issue, which emphasizes the relevance of the research. Understanding how building and maintaining a positive image can affect election results is critical for political technologists and consultants, as it allows for effective campaign planning, communication strategies, and better election results. Developing targeted political messages and media campaigns can significantly improve election results. The conflicting results of scientific studies, reflecting the ambiguity in the understanding of the influence of image on voters, confirm the need for a more detailed analysis. With this in mind, the purpose of the article is to analyze the influence of the leader's image on election results, which should help to find out which aspects of the leader's image have the greatest influence on election decisions and how to develop effective positioning strategies in the election campaign. To achieve this goal, it is determined how the image of the leader affects the perception of voters and the results of election campaigns; it turns out which elements of the image are most important for success in the elections, and how they can be optimally used to achieve a positive result; recommendations have been developed for political technologists and consultants on the formation and maintenance of a positive image of the candidate хто in order to maximize his chances of winning the elections. Such research methods as content analysis of media materials, systematic approach, structural-functional, comparative, semantic analysis and synthesis method are used for this purpose. The results of the study confirm that the political image significantly affects the election results, and the effectiveness of the campaign depends not only on a positive image, but also on its ability to adapt to changing conditions. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70518 |
ISSN: | 2663-6115 |
Розташовується у зібраннях: | Регіональні студії №35 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЛЬ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ У ВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ.pdf | 429.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.