Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70522
Назва: Актуальні питання проведення занять з вогневої підготовки поліцейських в умовах воєнного стану
Інші назви: Current issues of conducting classes on fire training of police officers under martial law
Автори: Поливанюк, В. Д.
Жбанчик, А. В.
Ключові слова: поліція, вогнева підготовка, воєнний стан, професійна підготовка поліцейського, особиста безпека поліцейського, police, fire training, martial law, professional training of a police officer, personal safety of a police officer
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Поливанюк В. Д. Актуальні питання проведення занять з вогневої підготовки поліцейських в умовах воєнного стану/ В. Д. Поливанюк, А. В. Жбанчик //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №5. – С. 593-597 – Бібліогр.: с. 596-597 (13 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/313119/304157
Короткий огляд (реферат): В науковій статті розглянуті актуальні питання, пов’язані з проведенням занять з вогневої підготовки поліцейських в умовах воєнного стану. Автори аналізують важливі аспекти цієї діяльності, зокрема, методи та техніки навчання, особливості підготовки персоналу, а також виклики та загрози, що можуть виникнути під час ведення збройних конфліктів. Основна увага приділяється практичним рекомендаціям щодо підвищення ефективності підготовки поліцейських до роботи в умовах воєнного стану. У статті аналізуються зміни та модифікації в методиці викладання та вивчення вогневої підготовки в закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання, підпорядкованих МВС України в умовах воєнного стану, які б враховували усі аспекти застосування й використання вогнепальної зброї та забезпечували якісну підготовку здобувачів вищої освіти до дій у стресових та небезпечних ситуаціях. Автори розглядають практично-тактичні можливості проведення занять з вогневої підготовки, порівнюючи їх із регламен-тованими та рекомендованими нормативно-пра-вовими актами. Встановлено, що існуючі методи не відповідають реальним умовам застосування вогнепальної зброї. Особлива увага зосереджена на проблемах сучасних методів використання та застосування зброї, а також змінах у методиці викладання та підвищенні рівня володіння нею. Окреслено особливості та методики викладання вогневої підготовки в закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання МВС України, а також вказано на інновації у цій сфері навчання. Окремий погляд зосереджений на необхідності в сучасному матеріально-технічному забезпеченні, оскільки вирішення проблеми підготовки поліцейських вимагає комплексного підходу, що включає в себе надання необхідних ресурсів для проведення спеціалізованих занять, як в закритих приміщеннях так і на відповідно облаштованих сучасних полігонах, та підтримку в розвитку професійних навичок. Також автори акцентувати увагу на необхідності вдосконалення правової підготовки особового складу, щоб забезпечити їм чітке розуміння законів та правил, пов’язаних з використанням зброї.
The article addresses pertinent issues related to conducting firearms training sessions for police officers in conditions of a state of war. The authors analyze significant aspects of this activity, including teaching methods and techniques, personnel training specifics, as well as challenges and threats that may arise during armed conflicts. The main focus is on practical recommendations aimed at enhancing the effectiveness of police training for operating in conditions of a state of war. The article analyzes changes and modifications in the methodology of teaching and studying fire training in institutions of higher education with specific conditions of study, subordinated to the Ministry of Internal Affairs of Ukraine under martial law, which would take into account all aspects of the application and use of firearms and ensure high-quality training of students of higher education for actions in stressful and dangerous situations. The authors explore the practical-tactical possibilities of conducting firearms training sessions, comparing them with regulated and recommended regulatory acts. It is established that existing methods do not correspond to the real conditions of firearms application. Special attention is given to the issues of modern methods of firearms usage and changes in teaching methodology to increase proficiency. Features and methods of teaching fire training in higher education institutions with specific training conditions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine are outlined, as well as innovations in this field of training are indicated. A separate view is focused on the need for modern material and technical support, since the solution to the problem of police training requires a comprehensive approach, which includes the provision of the necessary resources for conducting specialized classes, both in closed rooms and on appropriately equipped modern training grounds, and support in the development of professional skills. Also, the authors emphasize the need to improve the legal training of personnel to provide them with a clear understanding of the laws and regulations related to the use of weapons.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70522
ISSN: 2788-6018
Розташовується у зібраннях:2024 / Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
313119-Текст статті-724511-1-10-20241010.pdf318.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.